2 ay

Antidepresan kullanırken hissetmedigim duygulari hissediyormus gibi hissedip stres olmam normal mi?

çok saçma Antidepresan da kullanıyorum ama çok saçma şeyler var kafamda ve aslında hissetmiyorum ama olaylar öyleymiş gibi düşünüyorum ve stres oluyorum kendimi saçma sapan şekilde? Ne yapmam lazım? Lütfen yardım
Antidepresan kullanırken hissetmedigim duygulari hissediyormus gibi hissedip stres olmam normal mi?
Cevapla