çok saçma Antidepresan da kullanıyorum ama çok saçma şeyler var kafamda ve aslında hissetmiyorum ama olaylar öyleymiş gibi düşünüyorum ve stres oluyorum kendimi saçma sapan şekilde? Ne yapmam lazım? Lütfen yardım
2 ay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben o zıkkımı kullandım. bıraktım. hiç önermem. bence bırak. en iyi tamiri tadilatı senin kafanda o zıkkımda değil.
Evet ınsan en ınce dusuncelete takılıyor ozellıkle gece uyurken gunduz yasadıklarını tekrsr yasıyosun gecmıste yasadıkların uzerıne geliyor hep guncel kalıyor
Ne kadardır kullanıyorsun
2,5 ay
Tanın ne? Başka bir şey kullanıyor musun?
Yaygın anksiyete
Hayır
Normal. Disosiyasyon vardır belki doktoruna söyle. Kimlik hissinde bozulma olur, duyguların sana ait değilmiş gibi gelir. Beynin kendini koruma mekanizmasıdır bu
Sevmediğim birini sevmiş gibi hissediyorum ve strese giriyorum
Hiç normalmiş gibi gelmiyor
Aşırı stresliyim ama aslında öyle bir şey yok öyle bir durum da yok
Evet, “tuhaf” tanımlayamazsın. Tanımlamaya uğraşma. Peki çevreni nasıl görüyorsun? Flu, sisli veya garip mi? Ve kendini nasıl görüyorsun?
Kendim normal sadece hislerimi karıştırıyorum yani çok şaçma şu an anlatamıyorum olmayan bir durumu varmış gibi algılayığ strese giriyorum ve kendimi odama kilitlemek istiyorum güvensiz geliyor
Şu an çok zor bir durumun içerisinde gibi hissediyorum arkadaşım arkadaşımdan hoşlanıyor ve sanki bende ondan hoşlanıyorum gibi strese girdim ve kimseyle görüşmek istemiyorum
Ama aslında öyle bir şey yok yani neden böyle oldu anlamıyorum çok şaçma stresteyim ama şom yoğun
Onu doktoruna söyle, kaygında artış olmuş. Ya ilaç dozunu artırır ya da destekleyici tedavi başlar. Yaygın anksiyetenin tipik belirtileri
Uyuyamayacağını düşünüyorum ve bir daha buluşmak istemiyorum
Yaygın anksiyete de böyle olur mu ki hissetmediğim bir şeyi çok hissediyorum korkuyorum sanki baya zor bir şey varmış gibi işin içinden çıkamam gibi
Konuşabileceğin ailen vs var mı
Yok şu an
Her gün görüştüğüm kişiler bir de iyice çıkmazda hissediyorum
Noluyor anlamadım bütün huzurum kaçtı bu şaçma şey yüzünden ya
Bir ılık duş al, Magnezyum vs varsa iç uyu
Peki aslında böyle bir şey var mı?
Normal bu yaşadığın tipik belirtiler. İlacın yetersiz gelmiş
Yani benim duygularım neden böyle
Yok. Sadece kaygı.
15 mg kullanıyorum 2 aydır 1 ay önce kontrolüm vardı gitmedim hala kullanıyorum bu ay giricem
Olabiliyor bazen, kimi zaman genetik kimi zaman çevresel vs. Ama geçici
Citoles
Hangi ilaç
Biz sizle konuşmuştuk eskiden dideral de kullanıyorum hala
Anladım, 20mg yaparlar onu olasılıkla
Hatırladım.
Doktor kullanmaman gerekiyor demişti ama hala ihtiyaç duyuyorum
Dideral iç. Şu an varsa
Bi ara kullanmadım 2 hafta ama yine olmaya başladı
Doktor antidepresanın geçirmesi gerektiğini söyleşmişti
Ama geçmiyor ya neden böyle
Tekrar başla o zaman düşük doz iç şimdilik doktora gidene kadar
Doz yetersiz gelmiştir
Korkuyorum ya
20 mg da yetersiz gelirse ne olucak ki
Agumentasyon tedavileri var ek ilaç. Buspiron başlanabilir
Geçicek mi bunlar
Niye hala tamamen geçmiyor y
Geçecek. Sabır biraz. Bazen çok inatçıdır geçmez
O yüzden doz artırılır
Umursmaa kafaya takma ne kullanıyorsun