2 ay

Bir insanın sigara ve alkol kullanmıyor olması onun iyi biri olduğunu mu gösterir?

Sigara ve alkol kullanıyoruz diye kötü biri mi olduk şimdi? 😃 Bununla övünen insanları gördüğüm için bu soruyu sordum. İyi olanlar illa vardır, kimse üzerine alınmasın fakat yediğinle içtiğinle iyi bir insan olmanın bir ilgisi yoktur arkadaşlar. Önce karşınızdakinin karakterine bakın.

Bir insanın sigara ve alkol kullanmıyor olması onun iyi biri olduğunu mu gösterir?
Cevapla