Göz beyazında oluşan kızarıklığı nasıl gidrebilirim?

Daha önce bu konu ile ilgili defalarca doktora gittim ve bana gözlerimde hiçbirşekilde bir bozukluk ya da sorun olmadığını söylediler fakat 1 hafta kullanacağım bir göz damlası yazıp gönderiyorlar ! Göz damlasını kullandığım zaman zarfında gözlerimdeki kızarıklık geciyor bıraktığımda tekrar aynı şey ile karşılasıyorum. En son gittiğim doktor gözlerimde kuruluk olduğunu ve bu neden ile bana doğal göz yaşı damlası kullanmam gerektiğini söyledi onuda kullanıyorum hiçbir yan etkiside yokmuş ama oda pek faydalı değil sanırım bu konuda fikri olan var mı acaba yardımcı olursanız çok sevinirim !
Göz beyazında oluşan kızarıklığı nasıl gidrebilirim?
Cevapla