Hacamat deneyimlerimi "bence" yazarak paylaşmak istiyordum fakat yeni güncelleme ile "bence" yazmak için konu etiketinin fenomeni olmak gerekmiyormuş. O yüzden soru başlığı altında yazıyorum.

1- Hacamat Nedir?
Hacamat, halk arasında “kupa terapisi” olarak da bilinir ve vücuttan “kirli kanı” veya toksinleri çıkarmak amacıyla yapılan bir alternatif tıp uygulamasıdır.
İki Tür Hacamat Var:
Kuru Hacamat: Sadece vakum uygulanır, deri üzerine çizik atılmaz, kan çıkışı olmaz.
Islak Hacamat: Vakum uygulanır ve sonra deride küçük kesikler açılarak bir miktar kanın dışarı çıkması sağlanır. Amaç, toksinlerin atıldığı düşüncesidir.
2-Hacamatın Faydaları Nelerdir?
Kas ve eklem ağrılarını hafifletmek
Kan dolaşımını artırmak
Stres ve yorgunluk hissini azaltmak
Bazı insanlar bağışıklığı güçlendirdiğini düşünebilir.
O yüzden hacamat yaptıran birçok ünlü sporcu mevcuttur.
3-Hacamat Konusunda Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir?
Hijyen çok önemli; steril olmayan aletle yapılan hacamat enfeksiyona yol açabilir. Bu yüzden sağlık diploması olan işin ehli kişilere ve klinik tarzı steril ortamlarda, tanınmış yerlerde yaptırmakta fayda vardır.
Kan sulandırıcı kullanan kişilerde ya da bazı kronik hastalığı olanlarda risklidir.
4- Hacamat Deneyimlerim Neler?
Hacamat için başta önyargılı olsam da yaptırdım. Hacamatı yaptırdığım yer klinik ortamı ve uygulayan kişi sağlık çalışanıydı.
İlk kez hacamat yaptıranlara yedi kupa uygulanıyor. Ben ıslak hacamat diye geçen ufak kesikler ve kupa ile kirli, toksik kanın çekilmesiyle olan hacamatı yaptırdım.
Yapılırken acı çok fazla hissetmedim. Hacamat sonrasında kupa yerleri ağrı yaptı ama haliyle.
İlk yapıldığında bir ay aralıklarla üç kez yaptırmak gerekiyormuş daha sonra istediğin zamanda yaptırabilir veya yaptırmayabilirsin.
Hacamat yaptırdığım gün kendimi çok tuhaf hissettim. Sarhoş gibi hissediyor ve keyifli hissediyordum. Kendimi yormamak adına dışarıda yemeğimi yedim eve geçince de direkt yatarak dinlendim.
Diğer gün dinç bir şekilde uyandım. Kendimi iyi hissediyordum.
Üçüncü gün full uyudum sabah uyudum akşam saat 9'a kadar eşim de çok şaşırdı ama normalmiş, kendime reset atılmış gibiydi.
Diğer günlerde de olumsuz bir şey yaşamadım tam aksine benim uzun zamandır gece uyku problemlerim, baş ağrılarım ve enerji eksikliğim vardı bunlar geçti. Artık daha iyi uyuyorum ve enerji-dinçlik geldi.
Bir ay sonra diğer seansı da yaptırmayı düşünüyorum.

Bu konuda istediklerinizi sorabilirsiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar