Güncellemeler
+1 yıl
Siz ne kadar boş yapıyorsunuz ya her şeyde bir şey aramayı bırakın niye yanlışa çekme eğilimindesiniz🤔
Merhaba, eğer gerçekten konuşup sırdaş olmak içinse olabilir. İnsan bazen içini dökmek istiyor. Sonuçta sende bende tanımıyoruz.
Olur tabi
Cevap
8Cevap
Yalnızlık var sadece
Platonik aşığım beş yıldır hala çok seviyorum o ise hiç sevmedi hatta şu an gözüme soka soka sevgili yaptı
Bir derdim var artık, tutamam içimde
Gitsem nereye kadar, kalsam neye yarar?
Hiç anlatamadım, hiç anlamadılar
Senin derdin varsa da biz dinleriz yaz kral :)
Abazalık bi sorun varsa dinlemez misin
Neden bundan haz mı alıyorsun?
Şimdi dolu çıkar bekle😂
sabah sabah işin gücün yok dertmi dinlicen 😂😂
ben elendim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?