Nasıl bayılmadın cjdbdjdb ben zaten pek uyumayı sevmiyorum ama bu bana bile fazla geldi dkdbdj bi de ev veya dışarısı fark etmiyor genelde gece uyuyan sabah uyanan biriyim, öyle aralarda pek uyumam
Diyene bakk aynı durumdayız seninle ikimizde 4 saatlik uyku ile duruyoruz sjsj garip olacak ama bende uyumayı pek sevmem öyle ki uyuyamam da kolay kolay. Sabah kalkmalarda problem oluyor genelde benim horluyorum hatts sjsjsjs
Doğru tabii, bi an unuttum djdbdjdb ben bazen kolay uyuyorum bazen de hiç uyuyamıyorum ama uyanmak benim için kolay, hemen bi sese uyanıyorum genelde, sebebi henüz bulamadım dkdbdj
Biz galiba uykusuzluğun sınırlarındayız kısa süreli hafıza kaybı başladı bende de sende de sjsjsjs keşke bende öyle olsam şöyle bi anımı anlatayım biz bi dönem Atatürk havalimanın oralarda oturuyorduk 15 Temmuz darbe günü de oradan jetler helikopterler falan havalanıyordu jetlerden biri ses hızını geçince sonik patlama omuş ve sesten camları kırılanlar olmuş o derece ve ben halen uyuyordum en son bizimkiler o korkuyla beni uyandırmışlardı sjsjsjs
Sen uyumamışsın da direkt ölmüşsün bence fjdnndnd imrenme ya, çok kötü bi şey bence djdjdhdh tamamen sessiz bi ortamda uyuyabiliyorum sadece, hayatın akışına aykırı bi de aile evinde djdbdnb
Ahahha gerçekten reankarne olmuşum sjsjsj evet kısmen öyle kötü yönleri var aslında şöyle düşününce kendi yaşantıma baktığımda hafif uyku beni bozar sjsjsks zamanımda metrobüste ayakta uyuyan insanım ben sjsjsk gerçekten ayakta dümdüz skssksk
Arabada asla uyuyamam mesela, babam annem kullansa da uzun yol da olsa böyle nfndbdnd toplu taşımada uyumak biraz fazlaymış bu yüzden fjdjdhdj yani annem ve babam horlamıyor çok şükür djjdjdj ablam ve abim evlendi ama onlarda da hiç olmazdı djdjdhdh şanslıyım galiba
Aaa çok şey kaçırıyorsun tatile giderken uzun yolda uyumak gibisi yok hafifte cam açık olacak yaz ayında… var ya o huzur ve rahatlama tatilin kendisinden daha çok dinlendirici sjsjsj genetikten şanslısınız siz galiba nerelisin sen?
Pek de bir şey kaçırmıyorum bence (olumlama) djdjdhdhd nereli olduğum karışık, annem ve babam farklı şehirlerden bi de aileler falan da başka başka yerlerden evlenmiş dndndhd
Yani biraz aşiret usulü takılan dışarıya kız vermeyen ailelerden bahsediyorum sjsjsj Senin ailede de böyle bir ambargo mu var yoksa o yüzden mi karışık dedin sjsjs
Hayır ndndbdn bizim o sebepten değil, tamamen eğitim dolayısıyla farklı şehirlerden insanlarla tanışıp evlenmişler geneli, büyükler falan da cnxjdbdn bu yüzden
O konu biraz karışık djdnnd öğrenciyim ama bi devam edip etmeme durumum var, alan olarak ea ama henüz içime sinen bi bölümde değilim, bi bıraktım bi devam ettim sonra yine bıraktım falan djdhshsh şimdilik böyle sonrası Allah kerim djdbdbbd
Günaydıın ben uyuya kaldım sjsjsjsj bölüm içine sinmiyorsa gerçekten zorlamamak lazım en nihayetinde o işi de sen yapacaksın. Bu tarz gel gitli durumlarda insanlar hobilere yöneliyor senin var mı böyle bi düşüncen sjsjs
Çocukken buz pateni yapıyordum fakat birkaç yıl sonrasında ufak bi iki sağlık sorunu yaşayınca annem sağ olsun bu senlik değil dedi hdjdhd bir buçuk yıl kadar da pilates yaptım, bıraktım djdjdhdh diğer hobilerim de klasik şeyler ddjdhhs
Bu pateni geçmişi üstüne 1,5 yıl da pilates aslında sporcu ruhun var. Klasik dediğin hobilerin insanların %95 inde yok sjsjsjsj peki güncel olarak hangisine daha çok vakit ayırıyorsun? Kusuruma bakma sürekli geç yazıyorum ben okula gidiyorum vize haftam bu hafta ancak akşama rahat olabiliyorum:(
İkisine de dönem dönem eğlencesine devam ediyordum ama son birkaç aydır duygusal olarak zor zamanlar geçtiğim için ara verdim. Sorun değil, iyi çalışmalar ve kolaylıklar. Seni daha fazla tutmayayım 🌸
Kafanda olan bir şeyler önemsiz desen de değildir. Beyin onu kötü algılar uyku modunda beden ölür beyin aktif kalır yani sen uyurken bile önemsiz desen de beyin onu çoktan önemsemiştir 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
psikolojik
Belki de uykunu almış oluyorsun o saatte ve gerisine gerek yok diyor vücut. Olamaz mı dersin
Gece 1 gibi uyudum ama
5 de uyuduysan belki de 4 saat sana yetiyordur
Uykunu alıyorsundur. Ne güzel işte günü değerlendir
Uykunu tam alıyorsun ve aynı saatlerde yatıyorsan bununla alakalıdır
Kaç ki uyandığın saat
5 ama saat 1 veya 2 gibi uyumuştum
O saatlerde kalkınca 12-2 arası uyku çöküyor bana
Bugün hiç uyumadım djshdjsh bilmiyorum, son zamanlarda hep uyanıyorum gün içinde uykum da pek gelmiyor, anlamadım
Eğer dışarıda takılıyorsan uykunun uykudan haberi olmuyor. Aynıyım bende vizelere bağlıyorum emin değilim. Dün akşam 6 da yattım 11 buçukta uyandım dün 11:30 dan beri ayakttayım bende sjsjsjsj
Nasıl bayılmadın cjdbdjdb ben zaten pek uyumayı sevmiyorum ama bu bana bile fazla geldi dkdbdj bi de ev veya dışarısı fark etmiyor genelde gece uyuyan sabah uyanan biriyim, öyle aralarda pek uyumam
Diyene bakk aynı durumdayız seninle ikimizde 4 saatlik uyku ile duruyoruz sjsj garip olacak ama bende uyumayı pek sevmem öyle ki uyuyamam da kolay kolay. Sabah kalkmalarda problem oluyor genelde benim horluyorum hatts sjsjsjs
Doğru tabii, bi an unuttum djdbdjdb ben bazen kolay uyuyorum bazen de hiç uyuyamıyorum ama uyanmak benim için kolay, hemen bi sese uyanıyorum genelde, sebebi henüz bulamadım dkdbdj
Biz galiba uykusuzluğun sınırlarındayız kısa süreli hafıza kaybı başladı bende de sende de sjsjsjs keşke bende öyle olsam şöyle bi anımı anlatayım biz bi dönem Atatürk havalimanın oralarda oturuyorduk 15 Temmuz darbe günü de oradan jetler helikopterler falan havalanıyordu jetlerden biri ses hızını geçince sonik patlama omuş ve sesten camları kırılanlar olmuş o derece ve ben halen uyuyordum en son bizimkiler o korkuyla beni uyandırmışlardı sjsjsjs
İsterdim ama çıt sesine uyanabilmeyii imrendim sjsjsjsjs
Sen uyumamışsın da direkt ölmüşsün bence fjdnndnd imrenme ya, çok kötü bi şey bence djdjdhdh tamamen sessiz bi ortamda uyuyabiliyorum sadece, hayatın akışına aykırı bi de aile evinde djdbdnb
Ahahha gerçekten reankarne olmuşum sjsjsj evet kısmen öyle kötü yönleri var aslında şöyle düşününce kendi yaşantıma baktığımda hafif uyku beni bozar sjsjsks zamanımda metrobüste ayakta uyuyan insanım ben sjsjsk gerçekten ayakta dümdüz skssksk
Sizin evde horlayan yok galiba sjsjsj
Arabada asla uyuyamam mesela, babam annem kullansa da uzun yol da olsa böyle nfndbdnd toplu taşımada uyumak biraz fazlaymış bu yüzden fjdjdhdj yani annem ve babam horlamıyor çok şükür djjdjdj ablam ve abim evlendi ama onlarda da hiç olmazdı djdjdhdh şanslıyım galiba
Aaa çok şey kaçırıyorsun tatile giderken uzun yolda uyumak gibisi yok hafifte cam açık olacak yaz ayında… var ya o huzur ve rahatlama tatilin kendisinden daha çok dinlendirici sjsjsj genetikten şanslısınız siz galiba nerelisin sen?
Pek de bir şey kaçırmıyorum bence (olumlama) djdjdhdhd nereli olduğum karışık, annem ve babam farklı şehirlerden bi de aileler falan da başka başka yerlerden evlenmiş dndndhd
Dediğinde doğru aslında ben akşam yolculuklarından bahsediyorum sen ise gündüz sjsjsj hmm siz kız alan kız vermeyen ailelerden misiniz sjsjsjs
Doğru tabii djdjdhdh o ne demek yani
Yani biraz aşiret usulü takılan dışarıya kız vermeyen ailelerden bahsediyorum sjsjsj Senin ailede de böyle bir ambargo mu var yoksa o yüzden mi karışık dedin sjsjs
Hayır ndndbdn bizim o sebepten değil, tamamen eğitim dolayısıyla farklı şehirlerden insanlarla tanışıp evlenmişler geneli, büyükler falan da cnxjdbdn bu yüzden
Yani ambargo yok vizyon var diyorsun çok iyii. Senin eğitim ne seviyede ve alana peki sjsksks
O konu biraz karışık djdnnd öğrenciyim ama bi devam edip etmeme durumum var, alan olarak ea ama henüz içime sinen bi bölümde değilim, bi bıraktım bi devam ettim sonra yine bıraktım falan djdhshsh şimdilik böyle sonrası Allah kerim djdbdbbd
Günaydıın ben uyuya kaldım sjsjsjsj bölüm içine sinmiyorsa gerçekten zorlamamak lazım en nihayetinde o işi de sen yapacaksın. Bu tarz gel gitli durumlarda insanlar hobilere yöneliyor senin var mı böyle bi düşüncen sjsjs
Çocukken buz pateni yapıyordum fakat birkaç yıl sonrasında ufak bi iki sağlık sorunu yaşayınca annem sağ olsun bu senlik değil dedi hdjdhd bir buçuk yıl kadar da pilates yaptım, bıraktım djdjdhdh diğer hobilerim de klasik şeyler ddjdhhs
Günaydın bi de, sorun değil hdjdjs
Bu pateni geçmişi üstüne 1,5 yıl da pilates aslında sporcu ruhun var. Klasik dediğin hobilerin insanların %95 inde yok sjsjsjsj peki güncel olarak hangisine daha çok vakit ayırıyorsun? Kusuruma bakma sürekli geç yazıyorum ben okula gidiyorum vize haftam bu hafta ancak akşama rahat olabiliyorum:(
İkisine de dönem dönem eğlencesine devam ediyordum ama son birkaç aydır duygusal olarak zor zamanlar geçtiğim için ara verdim. Sorun değil, iyi çalışmalar ve kolaylıklar. Seni daha fazla tutmayayım 🌸
Çok tatlı sohbetti teşekkür ederim 🙏 ❤️
Aynı düşüncedeyim, rica ederim ve de teşekkür ederiiim 🌷🌸
Tavuk gibi 21'de yattığın için Sıdıka
Fkfkdbfkdbd gece 1 gibi uyudum
Uykunu alıyorsun demek ki dfd
Bünye alışmış demek ki
bari sabah namazını kıl. sevaptır
Evet , yarın da uyanırsam bi işaret diyip kılarım belki cjdbdjdb
E alışmışsındır daa
Saat 1de uyudum 5 gibi uyandım, alışmadım ama bu aralar böyle oluyor dkdndksj 2de uyusam da aynı yani
O zaman kafanı meşgul eden bir şeyler var demektir 😂
Var, evet ama önemsiz bi konu, ilk defa böyle oluyor, özellikle son birkaç aydır ara ara böyle bozuluyor düzenim, anlamadım fjdkdbdj
Kafanda olan bir şeyler önemsiz desen de değildir. Beyin onu kötü algılar uyku modunda beden ölür beyin aktif kalır yani sen uyurken bile önemsiz desen de beyin onu çoktan önemsemiştir 😂
Doğru, haklısın tabii djdkjdjd o zaman bu sorunu halledebilirim umarım, inşallah
Umarım halledersin senden başka bir tane daha yok çünkü 😌
Teşekkür ederiiim, umarım dnjshdjz
Sjdjf inşallah be dkfkf
Alışkanlık
aliskanlik
Kaçta uyandın
Bilmem ko
vücudun alısmıs