2 ay

Eşim doğumumdaki acılarımı küçümsedi, bende mi sorun var yoksa haksızlığa mı uğruyorum?

Bugün sabahın erken saatlerinden itibaren işlerimiz vardı onları hallettikten sonra eşim annesiyle konuşmuş ve kız kardeşine gideceğimizi söyledi sebep de değerleri düşmüş ve rahatsızmış kayınvalidem de dün gitmiş bugün siz de gelin demiş ben de eşime çok önemli bir rahatsızlığı olduğunu düşünmediğimi ve kırgınlığımı ifade ederek ben doğum yaptığımda ihtiyacım ve fazla dikişin olmasına rağmen neden sadece 1 defa evime geldiklerini söyledim eşim de bana kardeşinin hiç görmeden ve tamamen annesinin abartmasına inanarak sen doğum yapınca o kadar da rahatsız değildin cevabı aldım. O kadar da derken onun kadar demek istedi ve sonuç olarak gittiğimizde sadece halsiz ve rahatsızdı. Bu arada doğumum çok zor, çok fazla dikiş ve kaburga ağrısı vardı. Benim acılarımın bu kadar küçümseniyor olması çok zoruma gitti

Eşim doğumumdaki acılarımı küçümsedi, bende mi sorun var yoksa haksızlığa mı uğruyorum?
Cevapla