Bugün sabahın erken saatlerinden itibaren işlerimiz vardı onları hallettikten sonra eşim annesiyle konuşmuş ve kız kardeşine gideceğimizi söyledi sebep de değerleri düşmüş ve rahatsızmış kayınvalidem de dün gitmiş bugün siz de gelin demiş ben de eşime çok önemli bir rahatsızlığı olduğunu düşünmediğimi ve kırgınlığımı ifade ederek ben doğum yaptığımda ihtiyacım ve fazla dikişin olmasına rağmen neden sadece 1 defa evime geldiklerini söyledim eşim de bana kardeşinin hiç görmeden ve tamamen annesinin abartmasına inanarak sen doğum yapınca o kadar da rahatsız değildin cevabı aldım. O kadar da derken onun kadar demek istedi ve sonuç olarak gittiğimizde sadece halsiz ve rahatsızdı. Bu arada doğumum çok zor, çok fazla dikiş ve kaburga ağrısı vardı. Benim acılarımın bu kadar küçümseniyor olması çok zoruma gitti
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Doğurmanın acısını hiçbirimiz bilemeyiz, sadece tahmin edebiliriz. O yüzden sana haksızlık yapmış. O acıya en yakın acı, yanarak ölmektir
Yok ya nasıl bir kafadalar ya suni sancıyı versin bayılmıyormu bakalım
Sadece 2 dakika o sanciyi verxen ozaman gorurum ben onu odun
Eşeklik etmiş benim de şu an eşim hamile elimden geldiğince yanında olmaya çalışıyorum annem de bize sıkıntı yaptı ama eşime hak verdim hep
Bişey itiraf ediyim mi sana
Ben eşimin hamileyken çektiği cefayi hastalığı doğum esnasindaki acıları bir daha yaşamamasi için ikinci çocuğu yapmiuorum kıyamıyorum seninki biraz aptal galiba kusura bakma
Bunlara 1 tane bile fazla ne yazık ki geç tecrübe ettim
Er ya da geç öğrenmen iyi olmuş
Ne ayıp, kaç defa doğurmuş sonuçta acıyor canın.
Kiyamam ya kırılman çok doğal
Ayy canım kıyamam, anlaşılmak istemiş sadece
Ayıp etmis enistr
Kktu dürüm
kotuya