2 ay

3-4 gundur gecmeyen sol goz agrisi ve baski hissi neden olur, yasayan var mi?

Arkadaşlar merhabalar herkese, öncelikle küçük bir şehirde yaşıyorum ve hiçbir şekilde göz doktoruna randevu bulamadım. 3-4 gündür sol gözümde inanılmaz bir ağrı ve baskı hissi var. Aranızda bu durumu yaşayanlar oldu mu acaba? Veya sebebini bilenler

3-4 gundur gecmeyen sol goz agrisi ve baski hissi neden olur, yasayan var mi?
Cevapla