Dongu'ya girdi artık, kötü hissettikçe şişman hissettikçe az yemeye devam ediyorum, bedenimi güzel hissedemiyorum
2 ay
öyle hissetmene gerçekten gerek yok, kilo vermek için genelde yemek yersin ama doymadan yani anladın mı şişmeden bırakırsın yemeyi ben genelde şişince kusuyordum sürekli baya kilo verdim ama sonunda reflü oldum hap kullandım o yüzden bolca su iç
Evet yeme bozuklugim var tam atlattim derken basliuor tikandim
Cevap
5Cevap
Kendini beğenmiyorsun nedeni bu işte yapacağın çözüm de basit spor ve diyet yapacaksın
Konu o degildi
Çok mu şişiyor göbeğin?
Bence çok tatlı duruyor dişilerde
et ye sen bolbol
Vejeteryanim
Psikolojik.
Oyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?