Çalıştığım işyerinde kasa kaldırıyorum ve çok ağır iş, çok yorucu ama para da lazım napıcam bilmiyorum.
2 ay
Çalıştığım işyerinde kasa kaldırıyorum ve çok ağır iş, çok yorucu ama para da lazım napıcam bilmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Yatarak para kazanılan tek meslek nedir biliyorsun kuzum o yüzden böyle şeyler yaşaman normal maalesef
Hahaha 😅😂 evet de napim
Evde bolca dinlen ve araştır mesela kendi işini kurmayı dene çalışırken bir taraftan da para biriktir ürün al sat falan 🙂 kadınn halinden kadın anlar südyen satışı yap fantezi kıyafeti sat vs böyle şeyler yapabilirsin
Ayy hiç yapmam kii utanırım.
Ahaha neden utancaan kendi giydiğinden utanır mı insan 😃😃
Yokda iste nblim
🙂🙂 sen takipler misin beni
Dizler gerçekten çok hassas ve çok dikkat etmek lazım ağır bir şeyler kaldırırken. Bağlara zarar verebilirsiniz
Üç dört yıldır böyle sol dizim ağrıyor. zorlaniyorum
Mutlaka bir film çektirmeniz lazım daha fazla üzerine gitmeyin bağlarda gerilmeler olabilir dediğim gibi diz çok hassas. Gerekirse dizlik kullanabilirsiniz
Dizlik olsa iyi olur ya nasıl alabilirim ki onu
Normal spor mağazaları var ya da ortopedik şeyler satan yerler var oralardan gidip sorabilirsiniz. Size iyi gelecektir
Olabilir. Bi ortopedi uzmanına görünmen de fayda var. Bide ek olarak magnezyum takviyesi öneririm.
Doğru şekilde kaldırmıyorsun demekki
Napim 😒 işyeri yavasa gelmiyor
Bel ve diz rahatsızlıkları da hızlı geçmiyoor
Evet
Magnezyum alman lazım omega vs normal bunlar
Nerden
Eczanelerden alabilirsin
Değil vücut alışık olmadığı için ağrı yapıyor
Ciddi olabilir
Bilmiyorum ki
Zorlarsan kronik olur yırtılma bile olabilir, dizlik kullan
Nerden alcam
İnternet sipariş verebilirsin çok kolay
Evet aldım birrtane ama işyerinde gidersem farkederlermi
Fark etsinler bomba mı bu
Yokda ilk başta soruyorlar bu gibi şeyler i oyuzden
Dizim ağrıyordu taktım dersin hiçbir şey olmaz
İşyerinde oldu ferim 😄😅😂
Yani fazla yüklendim ondan oldu da diyebilirsin 🙂
Evet 🤣 oda iyi ya da etek giyerim ustune
Uzun etekse mantıklı evet
Görünmez hem
Evet 🤣 uzun etek
Geçmiş olsun diyeyim 🙂 vitamin eksikliği varsa doktora git ondan da ağrı yapar
Olur diz kapakları sıvı kaybı olur
Evet kireçlenme de olabilir
Hayat zor ne diyelim
Aynen öyle
Dikat et ileri yaşlarda dahada sorun olur
Teşekkürler
Belin nasıl
Ne kasası
Kamyon
Ben yardım ederdim :(