kişiden kişiye farklılık gösteriyor bu ilaçlar, bende iyi gelmedi ama sende iyi gelebilir, bulunduğun ortamın ve ya arkadaşların falan varsa rahat geçirir
İş değil ya o lafın gelişi ben stresten dolayı alıcam ben çok duygusal ve korkak bir insanım biri laf ettiğinde çok etkileniyorum bunuda kaldıramıyorum buda beni hasta ediyor
Gerçekten denedim olmadı hayatım stresle geçiyor kaç kere denersem deneyeyim olmuyor hem bu ilaçların duyguların yok ettiğini duydum en azından bana laf ettiklerinde bir şey hissetmem
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
İlk başta vücudu sersemletir sonradan alışır vücut ama uzun süre gerekirse ömür boyu içmen gerekebilir
Stres için alıcam ömür boyu içmem gerekir mi
Gerekedebilir gerekmeyedebilir
Yıllardır içiyorum rahatlatıyor baya konuşalım istersen
Senin yaş kaç
5 yıldan beri içiyorum hala aynıyım anksiyete geçmedi
Stres için alıcam benim ki geçer mi sence
kişiden kişiye farklılık gösteriyor bu ilaçlar, bende iyi gelmedi ama sende iyi gelebilir, bulunduğun ortamın ve ya arkadaşların falan varsa rahat geçirir
Denicem
zararlı bence kullanma
Stres için alıcam
tavsıye etmıyorum sen bılırsın normal yoldan kurtulmaya calıs bence
Maalesef işim zor zor olmasa kullanmıcam ama mecburum
ne ıs yapıyorsun kı
İş değil ya o lafın gelişi ben stresten dolayı alıcam ben çok duygusal ve korkak bir insanım biri laf ettiğinde çok etkileniyorum bunuda kaldıramıyorum buda beni hasta ediyor
anladım gecmıs olsun ama ılac daha kotu yapar kendı kendını tedavı etmelısın baska dogal yontem bulmalısın tabı sen bılırsın
Gerçekten denedim olmadı hayatım stresle geçiyor kaç kere denersem deneyeyim olmuyor hem bu ilaçların duyguların yok ettiğini duydum en azından bana laf ettiklerinde bir şey hissetmem
Seni malll gibi yapar
İçtin mi
Çok içtim babam kullaniyordu
Duyguların gidiyor nötr oluyorsun
Duygularım gidiyorsa iyi en azından bir şey hissetmem
Tabi ki ama kafana göre iyileştim deyip bırakma daha kötü olursun
İyileşirsem ne yapmam gerek tekrardan mı psikiyatriye gitmem mi gerek
Psikiyatri zaten sana kontrole gel bir ay sonra falan diyecek kesinlikle gitmelisin
evet öyle yapıyorum
En az 6 ay semptomsuz geçmeden bıraktırmaz ilacı en az 6 ayın var bırakmak için iyilessende beyin sağlığın için
Bilmiyorum ya haftaya cuma gidicem
Düzeltir
Uyuyup uyuşturuyor beyni bulandırır
Gerçekten mi ben stres için alıcam
Yani afedersin manyak gibi olursun bişey düşünmezsin sana sövseler anlamaz idrak etmezsin gülüp geçersin
Anladım
Annem kullanırdı hem ondan biliyorum hemde bi hafta sonu uykusuz ama uyıyamaz idim içtim iki gün aptal gibi dolaştım ve hiçbir şey hatırlamıyorum
geçmiş olsun ya
Teşekkürler
Hangi grup?
Grup?
İlaç grubu? . Bazısı uyuşturur bazısı kelebek uçuşturut bazısı ise odaklar...
Daha almadım ama stres için alıcam
Anlatsana sen?
neyi aq
Neyi olabilir ak?