Psikiyatrinin verdiği ilaçları kullanmak gerçekten ise yarıyor mu?

Kendimi sürekli kötü hissediyorum. Çarpıntım oluyor, ölüm korkusu, dışarı çıkarsam birden fenalasırsam düşüncesi ve çok daha fazlası. Geçen sene doktora gittim. Bana prozac vermişti ama çevremdekiler kullanma bağımlı yapar vs dediği için kullanmamıştım. Ama sonra biraz araştırma yaptım ve memnun kalan da çok kalmayan da. Bende tekrar doktora randevu aldım. Daha önce anksiyete bozukluğu denmişti. Bu şikayetlerle ilaç kullananlar şu an ne durumdasiniz? Beni bilgilendirir misiniz?
Psikiyatrinin verdiği ilaçları kullanmak gerçekten ise yarıyor mu?
Cevapla