2 saat önce Parol içmiştim dişim çok ağrıyınca unutup şimdi tekrardan içtim bir şey olur mu ya korkuyorum
2 ay
2 saat önce Parol içmiştim dişim çok ağrıyınca unutup şimdi tekrardan içtim bir şey olur mu ya korkuyorum
Günlük bir dozaji var onun. Bildiğim 4 tane. Ama 6 saatte bir gibi. Ama bir sorun olmaz. Bende parol kullanırım ve senin gibi 2 3 saat arayla içtiğim çok olmuştur ama bir şey olmadı. Yalnız sen bunu sürekli hale getirme
Hayır hayır şimdi unuttunda ictim
Sorun olmaz takma kafana.
Yok yok olmaz ama saati gelmeden daha içme geçen dişimin içi öyle bir iltihap dolmuş ki yüzüm kasılıyordu doktora gittim o kadar iltihap dolmuş ki anestezi bile uyuşturmadı zıplaya zıplaya dişimi tedavi ettirdim 😅doktora ne zaman gidiyorsun
Ya randevum bir hafta sonra şuanda koydeyim hafta sonu diye ananemlerde doktora gidecek durumda değilim normalde çok mecvur kalmadıkça ağrı kesici dahil ilaç kullanmam ama grubun zaten başım ağrıyor diye iki saat önce içmiştim birden dişine sancı vurunca unutup tekrar içtim
Bişey olamaz Allahin izniyle devlet hastanesi mı özel mı tedavi olacağın yer
Cevap
7Cevap
üniversitede ben aynı anda 4-5 tane atıyodum 😄 günlük dozu 4-5 taneye kadar karşılıyor mu neydi. Yine de çok içmemek lazım. 2 taneden bisey olmaz korkma
İyi bünyen varmış maşallah bende biraz panik atak varsa 😅
İki kutu ağrı kesici içtiğimi bilirim yarım saatten bir gün boyu.
Bişey olmazmı yani
Başka atma, olur
parol u kutusu ile içsen bir şey olmaz merak etme
Doz aşımı 3000mg sanırım. Bişey olmaz
Parol diş ağrısına iyi geliyor mu
En fazla ne olabilir ki
Bişey olmaz ama onla geçmez
Bı bok olmaz
olmaz nolcak
Başka içme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?