Başım o kadar kötü ağrıyor ki en ağır ağrı kesici haplardan birini kullandım :( geçmedi bir tane daha aldım içtim biraz hafifledi ama gözlerimde bir sarartı oluştu ve içimde yanma var gibi :( nasıl bir zararı olmuştur?
Bir saat içinde iki tane ağrı kesici hap kullandım, nasıl bir zararı olur bana?
kanaman olursa kabuk bağlamaz, bağlaması normalden daha uzun süre alır. mide ağrısı yapabilir (bünyeden bünyeye değişir). sersemleyebilirsin, odağını kaybedebilirsin. üniversitedeyken finalimin olduğu sabahı diş ağrısıyla uyandıydım, başımı yastıktan kaldıramıyordum ağrıdan ötürü, 1 tane ağrı kesici içtim etki etmedi, ve final saatim yaklaşıyordu vaktim kalmadıydı.. üzerine 2 ağrı kesici daha yuttum. yarım saat içinde 3 hap içmiş oldum, ağrı sızı kalmadı... sınava gittim girdim, sınıftan çıktığımda ayakta duramıyordum, yere bastığımı hissetmiyordum, filmlerde gördüğünüz uyuşturucu etkisini yaşıyordum resmen ve eve vardığımda çektiğim karın ağrısı ve yanması da hala hafızama kazınmış durumda.