1 günde 3 ağrı kesici içtim Ne gibi zararları olabilir?

Regl dönemlerin ağrılı geçer ağladıgim günleri biliyorum Bugün yola cikicaktim ve Parol benim normalde geçirmez ama elde sadece Parol vardı ve bir tane içtim geçmedi sonradan aradan 2 saat sonra 1 tane daha aldım az da olsa ağrı dindi fakat aradan 6 saat sonra tekrar başlamaya başladı ağrılarım ve su an novalgin içtim sizce bir sorun olur mu ben her ay ilaç iciyorum Korkuyorum çocuk olmana durumundan da ne yapabilirim?
1 günde 3 ağrı kesici içtim Ne gibi zararları olabilir?
Cevapla