
Sizce hastanelerde hizmet kalitesi nasıl? Bekleme süreleri, doktor ilgisi ve genel düzen konusunda sizin deneyimleriniz nasıl oldu?

Sizce hastanelerde hizmet kalitesi nasıl? Bekleme süreleri, doktor ilgisi ve genel düzen konusunda sizin deneyimleriniz nasıl oldu?
Doktorlarımız ve hastane çalışanları karışık düzene rağmen işlerini güzel yapıyor sağolsun 🥰 depremde hastanemizin biri yıkıldı diğerinde de kayma başlamış (hala çalışıyor) o yüzden geçici tek katlı hastane yapıldı şehirden uzakta. İki ayrı bina olarak hizmet veriyor. Büyük bir hastane inşaatımız var biterse tam kapasiteli güzel bir hastane olacak 🥰 o da yine şehir çıkışı 🥲
Amin ya... Çok zor etkisi geçmiyor geçmeyecek...
devlet kötü, özeller iyi. devlet hastanelerinde randevu zaten bulunmuyor pek hizmet goremedik su ana kadar, yorum yapamayacağım sjsjs özel hastane olarak da genelikle gittiğimiz 2 hastane var ikisinden de memnunuz gayet ilgililer.
Çok memnunum. Mesela az önce diş hastanesi başhekimi olan manevi abimin yanından geldim. Durumu olmayan bir kişiyi getirin ben tedavi edeyim demesi 😊
Türkiyede genel olarak hastanelerde hasta ile iilgilenilnşyor zaten bunda herkes hemfikir istisnalar elbet vardır ama dpktor ve helede doktor yanındaki işkur ile atanmış torpilli sekreterler zannedersin hastanenin sahibi gibi davranıyor coguda dovulmeyi hakediyor.
Cevap
12Cevap
Hayır memnun değilim.
Hayır hiç memnun değilim doktor ilgisinden değil bekleme süreleri uzun ve sürekli hastanede doktor eksikliği..
Umarım..
Devlet hastanelerinde iyi doktora denk düşmek tamamiyle şans meselesi ama yine de Allah düşürmesin eksikliklerini de göstermesin 🙂🙏🏻
Memnunum, Kanunu Sultan Süleyman hastanesi, yüksek teknoloji hizmetleri ile Çam sakura hastanesi var memnunum..
Yani o kişiye göre değişiyor iyisine de denk geldim mesele anlaşılmak ama bazen soe oluyor
Zor*
Bu soruları sormaya gerek yok, zaten hizmetleri düzeltmesi için birçok defa şikayet ettim.
Hayır her hizmet verilmiyor iki gün olan doktor aylarca olmuyor.
Değilim, doktorlar çok suratsız. Onları görünce moralim daha çok düşüyor. 🤦🏻♀️
Evet şehir hasteneside özel hastanelerden de mwmnunuz
Pek hastaneye gitme taraftarı değilim. hizmet kaliteleri konusunda fikrim yok.
Memnun olmadığım tek şey olabilir insanların ölmesini bekliyorlar doktor yok doktor 🤦🏻♀️
Mecbur olmadıkça devlet hastanesine gitmiyorum özel daha iyi her açıdan
Uzun zamandır hastaneye gitmiyorum ama bi kaç sene önce gitmiştim rezillik
Hiç değilim. Hele şu an konumuz bu
Teşekkür ederiz 🙏
Tuhaf derecede iyiler😅
Hic memnun degilim insanin sagliyla oynuyorlar yanlis teshisler yanlis ilaclar
Ben memnunum. Geç olsa da kaliteli hizmet alıyoruz. Türkiye'deki en yoğun hastaneler çok normal.
Genelde hastaneye gitmem
Ortalama diyelim
Evet memnunum. Hastanemiz güzel
Özel hastaneye gidiyorum..
Yok özel hastahaneye gidiyorum.
Yok 😿 ah Karabük
Ahaha üniversitesi öyle agaga. 🤣🤣
Bula bula zenci bulmuşlar, midem kalktı bende duyunca şeyleri kopsun 🤣
Evlenmeden haram haram 🤣🤣
💯😂
Yok seğilim
Değilim
hayır
Evet memnunum
Evet
Eveettt
Bilmiyorum pek işim olmadı inşallah da olmaz
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?