Vücutta uzun zamandır karın bölgesinde kızarıklık var, krem sürüyorum, tekrar ediyor ama kaşıntı yok. Şimdi kalça bölgesinde var, yeni çıktı o da
2 ay
Vücutta uzun zamandır karın bölgesinde kızarıklık var, krem sürüyorum, tekrar ediyor ama kaşıntı yok. Şimdi kalça bölgesinde var, yeni çıktı o da
Dayak yemiş gibi duruyorsa ve vücudunun bazı yerlerinde de zaman zaman çıkıyorsa kemik iliğinin fazla kırmızı kan hücresi üretmesi veya üretmemesi durumu belirtileri. Yani polisitemi vera olabilir. Acilden doktora gidin.
İnternet egzama madolyon sedef vb çıkıyor
Aile hekimi gittim krem verdi sürdüm azalmaya başladı soonra bıraktım çoğaldı
Kanser miyim
Cevap
7Cevap
Kız çatlak bile olabilir niye kasıyorsun bu kadar relax
Çoğaldı ya
Kilo mu aldın verdin ya da cildin mi hassas bak
Kanser miyim
Kız saçmalama aaa ne diyorsun yok öyle şey şşş turp gibisin sen. Bende de kırmızı çatlak gibi mesela oluyordu ama kilo aldım verdim onun etkisi
Öyle bir şey değil
Ya canım sıkma cano niye üzüyorsun sana öyle geliyordur be. Bilmiyorum sonuçta görmedim ama oluyor ya böyle şeyler cidden korkma. Takarsan daha kötü olur
Bilmiyorum
Sıkma canını olur mu? Bak bende mesela kilo aldım verdim kırmızı çatlak var ama senden değerli değil asla. Mutlu ol ya geçer onlar. Hatta dermaroller falan kullan derim
Teşekkur ederim
Ben teşekkür ederim kendine iyi bak sıkma canını 🙏🏻
😊
Sadece karın ve kalça kısımda mi oluyor alerjik bişey mi acaba
Kanser olur mu ki
Cilt aklımda deli sorular
Yok be nerden cikardin kanser olsa vücudun da belirtiler olur
Bı doktora gorunseydin nezamndir var
1 seneye yakın eski
Ay bilmiyorum
Bence got bir cildiyeciye uzun süredir varmış baksana
Aile hekime gittim
İki krem verdi
1 sene önce gittim şimdi geçen hafta gittim
Himm kullan bakalım. ne olacak işe yarayacak mı krem
Öbürü işe yaradı karın bölgesi geçmeye başladı sonra bıraktım şimdi karın ve kalça bölgesinde çoğaldı
Düzenli kullan bırakma doktor ne dedi ki alerji falan bişey dedi mi
Yiyeceklere dikkat et
Alarji ozamn
İnş
Aç kurt gibi yorumlar var. Belli ki hepsi bekar.
Ay dur
Niye :D
Psikilojim bozuldu neden öyle oldu
nedenler şu olabilir mantar enfeksiyonu
egzamada olabilir. Alerji sedef hastalığıda olabilir. dermatoloğa görünsen iyi olur.
doğal bir şey istiyorsan Aloe vera, hindistancevizi yağı ve papatya iyi gelir. bölgeyi kuru tut tahriş eden sabun ve deterjandan kaçın. Geçmezse doktora git bence
Aile hekimi ilaç verdi onu kullanıyorum
Çok geçmiş olsun hanımefendi. Umarım iyileşirsiniz.
😊
Kan toplanmış gibi mi
Gibi gibi
Günaydın bu arada gelsene detaylı konuşalım bunu
Kanser miyim
Geçmiş olsun doktora gitinizmi
Evet
Şu anda impetex kullanıyorum doktor verdi
İki yerde karın ve kalça
Karın vardı krem sürdüm geçti bıraktım hem kalça hemde karın çoğaldı tek bir yerde var
Nokta nokta değil
Evet maalesef kanser miyim
😒😞
Of
Kurdeşen mi
Olabilir
Kanka kremi vardı gittin mi hiç doktora. ya da alerji filan olabilir ya da stres kaynaklı
Şu anda impetex kullanıyorum doktor verdi
Geçmiş olsun şampuan filan vurma
Yok kullanmıyorum
Giysilerine de dikkat et deterjan kalıntısı filan kalmaısn
Kanser miyim
Saçmalama
Bilmiyorum
Doktora gidin
Gittim iki krem kullandım birisi geçti tekrardan başladı
Hatta başladı çoğaldı
Teşekkur ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?