Sağlık 2 ay Gebelikte çatı muayenesi tam olarak kaçıncı haftada yapılıyor? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Gebeler veya duyanlar çatı muayenesi ne zaman yapıldı sizde? Gebelikte çatı muayenesi tam olarak kaçıncı haftada yapılıyor? Cevapla Gebelik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Gizli Üye (36-45) 2 ay Merhaba eşimde hamile. Son haftalarında oluyor genelde muayene 0 13 Yorumla Soran 2 ay Kaçıncı haftasında oldu tam biliyor musun Cevap sahibi 2 ay Daha olmadı 37 de olunacak şu an 8 aylık Soran 2 ay Size net zaman mı verdi çok iyi bana bişey diyen olmadı Cevap sahibi 2 ay Evet o hafta gelin dedi doktor bizee belli olurmuş az cok Soran 2 ay Beni de sık sık çağırıyor artık ama çatı hakkında bilgi vermedi Cevap sahibi 2 ay Allah Allah. Konuşmak ister misiniz? Soran 2 ay Sen her kontrole gidiyor musun Cevap sahibi 2 ay Evet hepsine gidiyorum Soran 2 ay Sağlıkla kavuşalım hepimiz Cevap sahibi 2 ay İnşallah. Heyecan tavan. Aslında sormak istediğim bir kaç şey var. Sorunuzu beğendim isterseniz yazabilirsiniz Soran 2 ay Bizde heyecanlıyız yazmayacağım saol teşekkür ederim Cevap sahibi 2 ay İlişki de sıkıntı oluyor mu? Cevap sahibi 2 ay Yani siz yapabiliyor musunuz çekinme oluyor mu
Gizli Üye (30-35) 2 ay Yanlış hatırlamıyorsam ben ilk aylarımda gitmiştim doktora raz uzun zaman oldu hatırladıpım bu 0 22 Yorumla Soran 2 ay Son haftalarda hangi haftada oldu Yorumla Cevap sahibi 2 ay Son değil ilk hafta da gittim ben başkada alttan muayene olmadım sadece doğum olacağı günü alttan muayene oldum Yorumla Soran 2 ay Normal mi doğum yaptınız Yorumla Cevap sahibi 2 ay Hayır sezeryan keşke normal olsaydı biz normal diye gittik ama sezeryanla aldılar Yorumla Soran 2 ay Sağlık olsun herkes iyiyse boş ver Yorumla Cevap sahibi 2 ay İyi Şükür sizde durum ne Yorumla Soran 2 ay Doğuma az kaldı 🧿 Yorumla Cevap sahibi 2 ay Hadi gözün aydın olsun şimdiden size ne dediler pekş Yorumla Soran 2 ay Hiç bir şey demediler ben normal istiyorum tabi öncelik sağlık Yorumla Cevap sahibi 2 ay Aynen önce sağlık ama genelde sezeryanla alıyorlar maalsef Yorumla Soran 2 ay Elimden geldiğince normal doğurmaya çalışacağım Yorumla Cevap sahibi 2 ay Doktor farkı ama gönlünce olsun her şey benim doktorum ilk erkektir iyi adamdı bilgiliydi o başka şehre gitt brnde kadın doğum doktoruna gittim o o kadar bilgili değildi Yorumla Soran 2 ay Hayırlısı olsun sağlık olsun diyecek bir şey yok benim doktorumda çok iyi ama çok açıklamıyor herşeyi 😅 Yorumla Cevap sahibi 2 ay Özel mi devlet mi sizin Yorumla Soran 2 ay Devlet Yorumla Cevap sahibi 2 ay Özel soru ama utandın mı hiç hastanede ben nedense çok utanıyordum Yorumla Soran 2 ay Onlar olaya profesyonel bakıyor utanmaya gerek yok ama hiç doğurmadım bilmiyorum Yorumla Cevap sahibi 2 ay Ben çok çekindim hep evet profesyonel ama işte utandım Yorumla Soran 2 ay Ben utanır mıyım hiç bilmiyorum ama dediğim gibi yaşamadan söylemesi zor Yorumla Cevap sahibi 2 ay Aynen haklısın ben birde düşük ysptım orada da kötüydü en utanmam orası oldu Yorumla Soran 2 ay Çok geçmiş olsun Yorumla Cevap sahibi 2 ay Teşekkür ederim Yorumla
u ChocoOrb Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% 2 ay Genelde 37–38. hafta da oluyor 0 8 Yorumla Soran 2 ay Son haftalar o zaman dimi Yorumla u ChocoOrb 2 ay Evet son haftalar Yorumla Soran 2 ay Siz normal mi doğum yaptınız Yorumla u ChocoOrb 2 ay Hayır ya ne doğumu hiç evlenmedim bile jfjjhb Yorumla Soran 2 ay Ay 😅😅😅 kız kimden duydun o zaman Yorumla u ChocoOrb 2 ay Sağlık okudum az çok biliyorum 😅 Yorumla Soran 2 ay Hii tamam o zaman teşekkür ediyorum Yorumla u ChocoOrb 2 ay Rica ederim Yorumla
Gizli Üye (25-29) 2 ay Kaç aylık oldu knk 0 9 Yorumla Soran 2 ay 8 aylık Yorumla Cevap sahibi 2 ay Hiç olmadı mı Yorumla Soran 2 ay Ne? Yorumla Cevap sahibi 2 ay Çatı muayenesi Yorumla Soran 2 ay Olmadı Yorumla Cevap sahibi 2 ay Normal mi doğuracaksın Yorumla Soran 2 ay İsteğim o Yorumla Cevap sahibi 2 ay Hiç gören olmadı mı şimdiye kadar Yorumla Cevap sahibi 2 ay Kaç yaşındasın Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Merhaba eşimde hamile. Son haftalarında oluyor genelde muayene
Kaçıncı haftasında oldu tam biliyor musun
Daha olmadı 37 de olunacak şu an 8 aylık
Size net zaman mı verdi çok iyi bana bişey diyen olmadı
Evet o hafta gelin dedi doktor bizee belli olurmuş az cok
Beni de sık sık çağırıyor artık ama çatı hakkında bilgi vermedi
Allah Allah. Konuşmak ister misiniz?
Sen her kontrole gidiyor musun
Evet hepsine gidiyorum
Sağlıkla kavuşalım hepimiz
İnşallah. Heyecan tavan. Aslında sormak istediğim bir kaç şey var. Sorunuzu beğendim isterseniz yazabilirsiniz
Bizde heyecanlıyız yazmayacağım saol teşekkür ederim
İlişki de sıkıntı oluyor mu?
Yani siz yapabiliyor musunuz çekinme oluyor mu
Yanlış hatırlamıyorsam ben ilk aylarımda gitmiştim doktora raz uzun zaman oldu hatırladıpım bu
Son haftalarda hangi haftada oldu
Son değil ilk hafta da gittim ben başkada alttan muayene olmadım sadece doğum olacağı günü alttan muayene oldum
Normal mi doğum yaptınız
Hayır sezeryan keşke normal olsaydı biz normal diye gittik ama sezeryanla aldılar
Sağlık olsun herkes iyiyse boş ver
İyi Şükür sizde durum ne
Doğuma az kaldı 🧿
Hadi gözün aydın olsun şimdiden size ne dediler pekş
Hiç bir şey demediler ben normal istiyorum tabi öncelik sağlık
Aynen önce sağlık ama genelde sezeryanla alıyorlar maalsef
Elimden geldiğince normal doğurmaya çalışacağım
Doktor farkı ama gönlünce olsun her şey benim doktorum ilk erkektir iyi adamdı bilgiliydi o başka şehre gitt brnde kadın doğum doktoruna gittim o o kadar bilgili değildi
Hayırlısı olsun sağlık olsun diyecek bir şey yok benim doktorumda çok iyi ama çok açıklamıyor herşeyi 😅
Özel mi devlet mi sizin
Devlet
Özel soru ama utandın mı hiç hastanede ben nedense çok utanıyordum
Onlar olaya profesyonel bakıyor utanmaya gerek yok ama hiç doğurmadım bilmiyorum
Ben çok çekindim hep evet profesyonel ama işte utandım
Ben utanır mıyım hiç bilmiyorum ama dediğim gibi yaşamadan söylemesi zor
Aynen haklısın ben birde düşük ysptım orada da kötüydü en utanmam orası oldu
Çok geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Genelde 37–38. hafta da oluyor
Son haftalar o zaman dimi
Evet son haftalar
Siz normal mi doğum yaptınız
Hayır ya ne doğumu hiç evlenmedim bile jfjjhb
Ay 😅😅😅 kız kimden duydun o zaman
Sağlık okudum az çok biliyorum 😅
Hii tamam o zaman teşekkür ediyorum
Rica ederim
Kaç aylık oldu knk
8 aylık
Hiç olmadı mı
Ne?
Çatı muayenesi
Olmadı
Normal mi doğuracaksın
İsteğim o
Hiç gören olmadı mı şimdiye kadar
Kaç yaşındasın