Özeller 37’den itibaren yapıyor. Devlet hastaneleri sancı olmadığı sürece yapmıyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Doktorum ama burada sağlıklı bilgi alamasin hastahane en iyisi
0
13 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yok canım ben de ebeyim hocamla tartıştık doğum başlamadan yapamazsınız diyor bize o yüzden bi başka fikir almak istedim cevap verirseniz sevinirim
Cevap sahibi
+1 yıl
Yaparsın 🙄
Soran
+1 yıl
Bence de kesinlikle öyle yapılmak zorundadır. https://youtu.be/uQdjZuPzpPQ kendisine şu videoyu da attım ama nafile
Cevap sahibi
+1 yıl
Yapacak bir şey yok demeki sabit fikirli
Soran
+1 yıl
Bana özelden yazabilir misiniz rica etsem.
Soran
+1 yıl
Kadın doğum branşında mısınız
Soran
+1 yıl
Evet maalesef sabit fikirli geçen günde tüp bebekte hiç bir şekilde prp uygulanmıyor dedi. Tamam yönetmelikte yok olabilir ama rahim kalınlığı için uygulayan doktorlar var yani sinirlerimi bozuyor
Cevap sahibi
+1 yıl
Kadın hastalıkları ama yazamam maalesef burada neguzel anonim takılıyorum rahatım 🤣sonralara kaportacıyim nebilim güvenlik görevlisi falan diyorum
Soran
+1 yıl
Aramızda kalsın ben ifşa etmem :) konuşuruz tartışırız seninle tıbbi bi mesajlaşmamız olur senden öğreneceklerim var :), olmaz mı kii
Cevap sahibi
+1 yıl
Olmaz güvenemem
Soran
+1 yıl
Ayy üzüldüm bak ben şimdi :((( halbuki en güvenilir insanlardan biriyim olsun o zaman buradan sorabilirim dimi merak ettiklerimi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Doğuma son 1 ay kala çatı muayenesi yapmıştı doktorum.
Özeller 37’den itibaren yapıyor.
Devlet hastaneleri sancı olmadığı sürece yapmıyor.
Doktorum ama burada sağlıklı bilgi alamasin hastahane en iyisi
Yok canım ben de ebeyim hocamla tartıştık doğum başlamadan yapamazsınız diyor bize o yüzden bi başka fikir almak istedim cevap verirseniz sevinirim
Yaparsın 🙄
Bence de kesinlikle öyle yapılmak zorundadır. https://youtu.be/uQdjZuPzpPQ kendisine şu videoyu da attım ama nafile
Yapacak bir şey yok demeki sabit fikirli
Bana özelden yazabilir misiniz rica etsem.
Kadın doğum branşında mısınız
Evet maalesef sabit fikirli geçen günde tüp bebekte hiç bir şekilde prp uygulanmıyor dedi. Tamam yönetmelikte yok olabilir ama rahim kalınlığı için uygulayan doktorlar var yani sinirlerimi bozuyor
Kadın hastalıkları ama yazamam maalesef burada neguzel anonim takılıyorum rahatım 🤣sonralara kaportacıyim nebilim güvenlik görevlisi falan diyorum
Aramızda kalsın ben ifşa etmem :) konuşuruz tartışırız seninle tıbbi bi mesajlaşmamız olur senden öğreneceklerim var :), olmaz mı kii
Olmaz güvenemem
Ayy üzüldüm bak ben şimdi :((( halbuki en güvenilir insanlardan biriyim olsun o zaman buradan sorabilirim dimi merak ettiklerimi
Sor sor
Tamamdır teşekkür ederiim
37-38 den sonra yapılıyor