Güncellemeler
2 ay
Paemagımı nasıl catlamıstır (catlayabılır) dıyorum yani
Yardımcı olur musunuz, kurallar gereği yazamıyorum ama kırık nasıl olur, çatlak nasıl olur, serçe parmağım olacak (üst kısmı uygulama düzeltiyor) ben nasıl halledebilirim bu işi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kırık parmak genellikle belirgin eğrilik, şişlik ve ağrı verir çatlakta ağrı daha hafif olur.
Nasıl hasar verdiğini tam olarak anlayamıyorum ne yaparken hasar verdin?
Nasıl catlatabılırım ki
Sert bir şekilde bir yere çarpman yahut hızlı gelen bir nesnenin parmağına çarpması gerekiyor, parmağının ucu aşağıya doğru düşüyorsa bu tendom kopmasıdır
Tendonum kopar mı ki ya sadece serce parmagım falan catlasa kırılsa yeter kapıya sıkıssa catlat mı
Hayır sadece dışarıdaki deri ve kas dokusuna zarar verirsin kendine zarar vermeyi planlıyorsan direkt yerinden çıkarman daha kolay olacaktır parmağını dışarıya doğru ittir ve sınıra geldiğinde nefesini tut olabildiğince hızlı bir şekilde ileri ittir.
Cıkık mı yapayım dıyorsunız bir zararı olur mu
Ve çok acır mı ya zaten catlaktan falan korkuyorum
Kendine zarar veriyorsun yani zarar vermeden zarar vermek pek mantığa uymuyor, çıkık tedavisi daha kolay ve kısa sürede düzeliyor
Anlık bir acı oluyor bir kaç saniyeye geçiyor
Anladım tesekkur ederim
Rica ederim merak ediyorum neden böyle bir şey yapmak istiyorsun?
Ama cıkmıyo kı nasıl cıkarıcam cok zor dodjdğdkd
Denemeye devam et alskdsakldjas cidden aşırı güldüm şu mesaja
Kırmak daha kolay gıbı geldı Şu an cıkarmam ımkansız zaten guclu bı ınsan degılım kdlsjdşsş
Ama bence kapıyu carpsam serve parmagıma hızlıca catlat en azından
İyi eğlenceler şlaskdşlaskd
Ya gormedım sorunu da rapor almam gerek bu sabah
Hıc eglencelı degıl oyle demesek olur mu😔😭
Hadi öyle diyelimm
Catlamıyo bu parmak ya ducara varpıpı catlata arkadaslarım bıle vardı ama benım parmagım yok catlamıyo
YAPACAK BİR ŞEY YOK O ZAMANAA
OF
Kızma kanka zaten yeterınce dertlıyım
niye la noldu
boş ver kanka parmagımda catlamıyor zaten oda ayrı bı dert..
Vur kırılsın rapor alacaksan
Acı agrıyı sen çekersin
Acı agrı sıkıntı değilde nasıl yapacam
Yapma o zaman
Yaparım ama nasıl yapcagımı bılmıyom dıyom
Yz söylyim
Yazdım
Nereye
Buaraya
Serçe parmagını sert bir şekilde duvara vur
Yok oyle olmuyo ya
Bence vurma be kırma kıyamam ben
Agridan anlaman gerekli
Nasıl catlatabılırım
El mi ayak mı
Parmak nasıl kırRım ya da catlatorım
Derdin ne
Kırıksa acıdan duramazsın.
Nasıl catlatırım oekı
Kır daha iyi çatlaktan
@Zuzummm06 nasıl peki:)))
Vur biyere