Parmağım şişti ve irin topladı.
Evde neler yapabilirim aşırı ağrıyor.
Görsel atmak istemedim mideniz bulanmasın😃😃
Parmağım şişti ve irin topladı.
Evde neler yapabilirim aşırı ağrıyor.
Görsel atmak istemedim mideniz bulanmasın😃😃
Ya çok geçmiş olsun abla, ayak tırnağının altına pamuk veya mumlu diş ipi koymak tırnak batmasının iyileşmesine yardımcı olabilir. Ayaklar günde 3 - 4 kez ortalama 20 dakika kadar ılık suda bekletildikten sonra batık tırnak kenarının altına bir parça temiz pamuk veya mumlu diş ipi yerleştirilir. tırnaklar batma geçene kadar kesilmemeli, uzamaları beklenmelidir.
El parmağında oldu ya teşekkür ederim kardeşim.
Rica ederim abla internetten bakmıştım orada o şekilde yazıyordu o yüzden
Lann 🤣🤣sanki ben bakmasını bilmiyorum he 😃😃
Ama soru bu abla ne yapıyım yardımcı olmak istedim :( 🤣🤣
Teşekkür ettim yine de😃
Rica ederim abla geçmiş olsun tekrar 🙏🌸
Cevap
6Cevap
Büyük ihtimalle p*içini kopardın. Bazen benimde öyle oluyor ama o kadar kötü olmuyor. Soğan ısıt ve sar oraya
Sonra parmağı ekmek arasına alıp dişleme 😂
Defne yaprağı varsa sarabilirsin şişi ve irini çeker derler. İlaç tavsiye etmiyim ne olur ne olmaz. Geçmiş olsun
Rica ederim 🧚🏻
İyiki atmamışsın yemek yiyordum 😃 doktora git bence evde bişryler yapar başına Bi iş getirirsin şimdi
bende hep var ve çözümünü bulamadım ameliyat olacam
SuperReyis tırnagına bu yaptıgının yanlıs oldugunu diğer tırnakların gibi uslu durmasını söyle. Hee anlamazsa kes at 😂 nasıl olsa 9 tane daha var o kaybeder 😂
Kara lahana kaynatıp sarabilirsin 🤔 askerde basımıza gelınce oyle yapıyorduk
Cerrahi operasyon şart
saglik ocagina git merhem antibiyotik vdrsin
o batıktan kurtulması lazım önce sanırım
Gözümün önüne geldi iğrendim.
Kendi haline sal
Pedikür
Güzellik salonu:)
Okudum evde bişe yapamazsın yani
Çok geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?