2 ay

Tüpteki hava kaçağını elektrik bandıyla kapatmak güvenli mi, patlama riski olur mu?

Tüpü yeni değiştirdik hava geliyor işaretlediğim yerden ateşi yüksek gelmiyordu ben anlamıyorum tüpten arkadaşım elektrik bandını yapıştırdı biraz daha yüksek yüksek ateş gelmeye başladı bana saçma geldi şimdi oradan işaretlediğim yerden hava geliyorsa bant kapatınca ne değişti yine ana yerden hava gelmiyor mu zaten anlamıyorum

Daha önce de yemek yaparken ses çıktı alev çıkardı kapattım hala yanmaya devam ediyordu korkudan evi kediyi aldım çıktım binayı ayağa kaldırdım komşu geldi vanası genişlemiş ondan olmuş dedi falan bilmiyorum ya of rezil olmuşum olabilir yani bilmiyorum anlamıyorum anlamaya çalışıyorum

Tüpteki hava kaçağını elektrik bandıyla kapatmak güvenli mi, patlama riski olur mu?
Güncellemeler
2 ay
Tesekur ederim kullanmıyorum tost makinasında yapcam birşeyler
Güncellemeler
2 ay
Benle dalga geçmeyin gerçekten bilmiyorum şimdi yemeği kapatyim yapmıyorum korktum o aparat değişmesi lazımmış aldığım yer kapalı yarın gidicem artık şimdilik bir sıkıntı olmaz dimi arkadaşıma göre kullan kızım ya ne olcak diyo da durduk yere gaz gacagi felan olur mu
Tüpteki hava kaçağını elektrik bandıyla kapatmak güvenli mi, patlama riski olur mu?
Cevapla