Ya maalesef yanağımda benim büyük kistik sivilce çıktı. Ekimden beri var çok psikolojimi bozuyor. 3 ay Monodoks 4 aydır Zoretanin tedavisi görüyorum. Onlarca krem antibiyotik hap ve antibiyotikli kremler de var. Ama yok sadece boyutu çok az oda milim indirdi. Doktor boşalttı asla tamamen inmedi zaten ama 3-4 gün sonra tekrar doluyor. Polikistik over sendromum de var benim maalesef. Kortizol iğnesi yapıldı 1.5 hafta önce şişlik bu sefer çok az indi ama içindeki sertlik asla inmiyor sıkıntı o zaten o yüzden geçmiyor. Kistik sivilce başka bişey ama asıl sorunum sertlik oda doğru 😕
Geçmiş olsun Allah şifa versin tez vakitte. Sakın siz oynamayın çünkü enfeksiyon falan kapar Allah korusun. Tedavi kısmına gelince elbette tıbbi tedavi olarak doktor yapıyordur. Fakat evde de buz tutun yanağınıza. Soğuk iyi gelir derler. Ağrısını hafifletir ve şişkinliği bir nebze olsun indirir. Sakin olun evet zor bir durum ama geçecektir siz sadece sakin olun. Mümkünse makyaj ürünleride kullanmayın geçene kadar çünkü cilt deriniz hava alsın. Ayrıca sigara kullanımıda varsa bırakın. Başka doktorada gidebilirsin tedaviden memnun değilseniz yani aklınızda bulunsun. Çünkü bu kadar uzun sürmemesi gerekir. Ameliyat ile de alınabilir o kist.
Teşekkür ederim polikistik over tanısını yeni aldım bugün bir ilaç verdi düzenleyici gecikmiş tedabi olabilir maalesef bende çoğu belirtilen tam tersi var gibi bişey çünkü nasıl çıktım anlamadım. Ben yani elimden geldiğince dokunmuyorum ama bazen elim sertliğe bakmak için gidiyor geçmemesi nin sebebi bu kadar güçlü şeylere rağmen o içindeki sertlij yapay zekaya falan sordum kist duvarı diyor ve tedaviye maalesef doktorub yüzünden de geç kalındı biraz hem o hem pcos iyice tetikliyor. Sigara kullanımım yok makyaj yapmıyorum. Doktor konusunda biraz değiştirmeye çekiniyorum maalesef. Şuanda kullandıgım ilaç cildi incelttigi için olmaz diyorlar ama yapılabilir de diyorlar bu kist duvarı cıkarma işlemine. Okula gidiyorum bayadır da bu kadın doğum her ay cildiye başka problemlerim de var hastaneye gitmek zorluyor uzakta soramıyorum o yüzden
Tavsiyelerim az önceki dediklerim gibi. Elinizi değdirmeyin mümkün olduğunca. Mikrop kaparsa daha kötü sonuçla karşı karşıya kalabilirsiniz. Ayrıca doktorda değiştirin bunda çekinecek bişey yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sen tam olarak ne istiyorsun sorunu tam ne şekilde anlat sana tam ne şekilde çözüme anlatayım
Kist dediğiniz ciltte böyle sertlik mi
Ya maalesef yanağımda benim büyük kistik sivilce çıktı. Ekimden beri var çok psikolojimi bozuyor. 3 ay Monodoks 4 aydır Zoretanin tedavisi görüyorum. Onlarca krem antibiyotik hap ve antibiyotikli kremler de var. Ama yok sadece boyutu çok az oda milim indirdi. Doktor boşalttı asla tamamen inmedi zaten ama 3-4 gün sonra tekrar doluyor. Polikistik over sendromum de var benim maalesef. Kortizol iğnesi yapıldı 1.5 hafta önce şişlik bu sefer çok az indi ama içindeki sertlik asla inmiyor sıkıntı o zaten o yüzden geçmiyor. Kistik sivilce başka bişey ama asıl sorunum sertlik oda doğru 😕
Geçmiş olsun Allah şifa versin tez vakitte. Sakın siz oynamayın çünkü enfeksiyon falan kapar Allah korusun. Tedavi kısmına gelince elbette tıbbi tedavi olarak doktor yapıyordur. Fakat evde de buz tutun yanağınıza. Soğuk iyi gelir derler. Ağrısını hafifletir ve şişkinliği bir nebze olsun indirir. Sakin olun evet zor bir durum ama geçecektir siz sadece sakin olun. Mümkünse makyaj ürünleride kullanmayın geçene kadar çünkü cilt deriniz hava alsın. Ayrıca sigara kullanımıda varsa bırakın. Başka doktorada gidebilirsin tedaviden memnun değilseniz yani aklınızda bulunsun. Çünkü bu kadar uzun sürmemesi gerekir. Ameliyat ile de alınabilir o kist.
polikistik over sendromu için kadın hastalıkları bölümünü ihmal etmeyin. Çok ciddi bir konu
Teşekkür ederim polikistik over tanısını yeni aldım bugün bir ilaç verdi düzenleyici gecikmiş tedabi olabilir maalesef bende çoğu belirtilen tam tersi var gibi bişey çünkü nasıl çıktım anlamadım. Ben yani elimden geldiğince dokunmuyorum ama bazen elim sertliğe bakmak için gidiyor geçmemesi nin sebebi bu kadar güçlü şeylere rağmen o içindeki sertlij yapay zekaya falan sordum kist duvarı diyor ve tedaviye maalesef doktorub yüzünden de geç kalındı biraz hem o hem pcos iyice tetikliyor. Sigara kullanımım yok makyaj yapmıyorum. Doktor konusunda biraz değiştirmeye çekiniyorum maalesef. Şuanda kullandıgım ilaç cildi incelttigi için olmaz diyorlar ama yapılabilir de diyorlar bu kist duvarı cıkarma işlemine. Okula gidiyorum bayadır da bu kadın doğum her ay cildiye başka problemlerim de var hastaneye gitmek zorluyor uzakta soramıyorum o yüzden
Tavsiyelerim az önceki dediklerim gibi. Elinizi değdirmeyin mümkün olduğunca. Mikrop kaparsa daha kötü sonuçla karşı karşıya kalabilirsiniz. Ayrıca doktorda değiştirin bunda çekinecek bişey yok