Arkadaşlar 2020 yılında yaşadığım diz sakatlığı var e-nabızda görünüyor sorun olur mu bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim
2 ay
Arkadaşlar 2020 yılında yaşadığım diz sakatlığı var e-nabızda görünüyor sorun olur mu bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim
POMEM sağlık raporunda e-Nabız’da görünen eski diz sakatlığı tek başına elenme sebebi değildir; önemli olan güncel muayenede dizin işlevsel olup olmadığıdır. Eğer sakatlık kalıcı hareket kısıtlılığı, instabilite veya ciddi ortopedik sorun bırakmamışsa genellikle sorun çıkarmaz.
Cevap
4Cevap
E nabzını hekime bile gizleyebilirsin ama bazı kurum ve kuruluşlar illaki bakalım da diyebilirler. Bu durumda ben e nabız kullanmıyorum diyip geçmek daha mantıklı. E nabız hesabı zaten silinebilen bir sey
Öyle bir şey olmaz dostum daha da şüpheci bi davranış
Ben sağlık personeli olarak belki binlerce POMEM adayına baktım e nabız uygulamasını hiç şart koşmadik. Güncel kan değerlerine baktık. Dermatoloji vs yara ize bakar dahiliye kana bakar , sadece psikiyatri e nabizda zorluk çıkarır e nabzını açmaz isen psikiyatri ile sorun yaşarsın zaten psikiyatri de e nabizda kendisi ile alakalı olan yere bakar başka yere müdahale etmez. Ama yine de kesin sonuç için en son psikiyatriye gitmen daha mantikli. Önden psikiyatriye gidersen olası bir öğle yemeğinde veya sigara çay molası sohbetinde psikiyatrinin ya geçmişinde menisküs yırtığı olan bir aday vardı sana geldi mi diyip ortopediyi ayiktirmasi işten bile değil
Yeriniz nerde sizin
Sorunum psikyatri değil ki benim
Sende polis olacak zeka yok veya çok uykusuzsun
Tamam anlıyorum ama tam anlatamamış olabilirmisin
Ya bı SG senle ugrasamam
Abi tam açıkla anlayamadım
iyi misin aq konuşmanı düzelt
Daha sonra nüksetme ihtimali olan bir rahatsızlıksa sorun olur.
Bildiğim kadarıyla sakatlık devam etmiyorsa problem edilmiyor. Bununla ilgili doktordan ekstra rapor alınabiliyor diye biliyorum sorun olmadığına dair.
Ona bakmazlar ki mevcut rapora bakarlar
Başarılar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?