2 ay

Hamileyim gebelik diyabetim var evde yalnız olunca korkuyorum bir şey olucak diye. Nasıl bunu yenebilirim?

Baş ağrım baş dönmelerim oluyor sürekli. Şekerim çok inişli çıkışlı aşırı düzgünce beslenemiyorum şu sıralar. Şeker ölçüm cihazım var bilinen ama özel eğitim öğretmeniyim okulda dersi bırakıp sürekli bakamıyorum. Evde de yalnızım bir şey olacak diye korkuyorum çözüm var mı ya..

Hamileyim gebelik diyabetim var evde yalnız olunca korkuyorum bir şey olucak diye. Nasıl bunu yenebilirim?
Cevapla