2 ay

33 yaşında gece altıma kaçırıyorum, ilaç da tam çözmedi, neden olur ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 33 yaşındayım ve geceleri altıma kaçırıyorum. Doktora gittim, bunun için hap verdi. Hap bir süre etkili oldu ama tekrar kaçırmaya başladım, bu neden olur ya da ne yapmalıyım? Var mı benim gibi bu yaşta bu sorunu yaşayan birileri?
33 yaşında gece altıma kaçırıyorum, ilaç da tam çözmedi, neden olur ne yapmalıyım?
Cevapla