Sağ sol dengesizliği hemen hemen her insanda oluyor bunun için kesinlikle profesyonel bir vücut geliştirme uzmanından yardım alın buradakiler ağızdan dolma tüfek gibi boş boş yorum yaparlar doğru bilgiyi doğru kişiden almanızı tavsiye ederim
Spora gidiyosan. Atıyorum kol için 50 kilo ile 4×12 tekrar yapıyorsan. Diğer zorlandığın kolun ilr daha hafif ağırlıkla daha fazla tekrar ve set aralığını arttır
Sen anlamadın solak değil im sol iri sağlakım sağ ufak ama sağ daha güçlü sol kadar iri olsa inanılmaz bir güc olur her gün yatmadan 50 tane çekerim 25/25
Ya yürü git 3 1 yapmaktan mış. 😂 Alakası yok uydurmuş. Kullanılan el beyin tarafından daha hassas olarak kontrol edilir daha ince iş yapar ama daha zayıftır.
İnsanların kaslarına hareket aktarma kabiliyeti %30 gibi birşeydir. Goriller de ise %100 e yakındır. Hassas iş yapmaz ama beyin düz bir şekilde çok daha fazla kasılma sinyali gönderir.
Soran arkadaş sen sağ elinle hassas kontrol yapabildiğin (sağlak olduğun) için sağ elin daha az gelişiyor.
Çözüm olarak bir arkadaş yazmış. Her iki kolu da aynı tekrar sayısı zorlayacaksın.