3 ay

18 yaşında hafif otizm asperger tanısı aldım, şimdi hayatımı nasıl şekillendirmeliyim?

Lisede hep dışlandım arkadaşım pek yoktu bana küçümseyen gözlerle bakarlardı ortaokulda da dışlanmıştım uzun zamandır sevgilim yok asperger olanların sosyal olarak zorlandığını öğrendim kendimi hep farklı hissetmiştim hafızam çok iyiydi detayları çok iyi hatırlıyordum girişimciliğe yazarlığa ilgim vardı iyi hafızanın da asperger özelliği olduğunu öğrendim yüksek IQ'ya yani zekaya sahip olduğumu da öğrendim sosyal olarak zorluk yaşasam da bu yıl mezuna kaldım kendimle ilgili çok şey keşfettim yönlerimi burada bir sürü paylaşım yapıp takılacağım galiba

Güncellemeler
3 ay
hayatınızda aldığınız en iyi intikam anılarınızı bekliyorum
18 yaşında hafif otizm asperger tanısı aldım, şimdi hayatımı nasıl şekillendirmeliyim?
Cevapla