1 haftayı geçti orada bi hassasiyet var kayıp düştüm dokununca ya da oraya baskı uygulayınca acıyor biraz bekledim geçsin diye ama geçmez mi acaba doktora gidemem * zaman zar zor buluyorum zaten
3 ay
1 haftayı geçti orada bi hassasiyet var kayıp düştüm dokununca ya da oraya baskı uygulayınca acıyor biraz bekledim geçsin diye ama geçmez mi acaba doktora gidemem * zaman zar zor buluyorum zaten
yani ne kadar bir ağrı var , kemikte bişey yoksa gitmene gerek yok aslında, tam olarak nerede? çarptıysan bastırınca ağırıyosa bu normal, ama 1 haftada bastırmadığında bile ağrıyorsa o zaman bir sorun var demektir.
bastırdığımda acoypr gerinirsem acıyor kemikte bir acı bu
Bir haftada geçmez
En az üç hafta sürer
Düşüş şeklini ve yüksekliğini tahmin ediyorum az çok
50 kg üzerindeki her kütle ciddi zarar görür
2 hafta içerisinde acı iyide azalır
Cevap
5Cevap
Morarma iz var mı ne olur ne olmaz diye gitseydiniz bir film çekerdi insan vücudu göründüğü gibi değil narin olabiliyor
morarma iz yok dayanılmaz bir ağrı değildi diye beklemek istedim dayanılmaz olmasada dokununca hareket edince hissediyorum yine

Kaburgan catlamis.
Ne demek doktora gitmeden ya bu kadar mı değersiz görüyosun kendini ne olur ne olmaz hemen hastaneye git
Bişe yok rahat yok et esilmistir sadece
Doktora git kesin
İyiki memen çarpmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?