3 ay

Annemin ölüm anını ve cansız bedenini gözümün önünden atamıyorum, bu kadar korkmam normal mi?

Annem bir ay önce öldü hastanede tedavi görüyordu zaten son günlerde nefes alamıyordu 25 Şubat hemşiresine nefes alamıyorum demiş kalbi durmuş Hastaneden geldim ilk gördüğümde tanıyamadım Annem normalde esmer biri annem kıpkırmızı ve siyahtı Ben annemi çok seviyorum korktum annemden Ben ölüyü ilk kez annemde gördüğüm için bu kadar mı etkilendim yoksa normal mi bilmiyorum
Annemin ölüm anını ve cansız bedenini gözümün önünden atamıyorum, bu kadar korkmam normal mi?
Cevapla