Allah belasını versin söylemedi de bana ya ben daha çok gencim bağışıklık sistemi çöktü resmen kendime gelemiyorum ağlayarak yazıyorum bunlara ne olursunuz bana yardım edin
3 ay
sana gelen yorumları okudum bu hastalığı benim sevgilimde bilmiyordu ben çok genç yaştayım bunun sevgilinin kekokuluğu ile alakası yok eğer çok genç yaştaysan herhangi bir siğilin görünürde bir belirtin yoksa önce sakin ol bende şu an kendimde şüphe evresindeyim. 25 yaş öncesi özellike 18li yaşlarda bağışıklık bu virüse karşı çok dayanıklı oluyor ve genelde 1-2 seneye yüzde doksan bu virüsü bağışıklığın yeniyor ve vücuttan atabiliyorsun şu an da bende kendimde şüphe aşamasındayım eğer arkadaş istersen instadan konuşabilir ve bu süreci beraber atlatabiliriz
Sana da mı sevgilimden bulaştı takip isteği attım buradan özelden konuşabiliriz
Sevgilinden
Cevap
4Cevap
Artık çok geç. Bunu kekoya vermeden önce düşünecektin. Nerede kürt var keko var hırt var popiş*ndesiniz. Önceden HPV ve hepatit aşılarını yaptırsaydın böyle sorunun olmazdı
İki doz ilişki sonrası yaptırdım işe yaramaz mı
Sanmam aşının mantığına aykırı. Aşı. Hastalık kaçmadan önce yapılıp bağışıklık kazanmayı hedefler. Hastalığı kaptıktan sonra genelde işe yaramazlar.
eğer şu an aktif bir virüs varsa onu engellemez ama daha fazla antikor üretmeni sağlar ve yeni varyasyonlara karşı koruma sağlar sen dozlarını tamamlamaya devam et ve kadın doğuma gidebiliyorsan kontrol sağlat.
@hayırolamazzz bilgilendirme için çok sağol ✋
maalesef ömür boyu vücudunda kalacak yılda 1 kere kontrole gitmen gerekiyor. Evlenirsen kocanın aşı olması gerekiyor
Allah yardimciniz olsun
İlişki mi yaşadın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?