3 ay

Adet gecikmesi var ama test negatif, pembe leke ve akıntı hamilelik belirtisi olabilir mi?

Merhaba arkadaşlar bilgisi olan bilgi verebilir mi 9 aylık evliyim adetim son 4 5 aydır düzenliydi en son ocak 29'da regl oldum 4 Şubat 'ta bitti geçen hafta test yaptım negatif çıktı ama regl belirtisi de yok bugün kasık ağrım oldu çok az 2 gün önce de pembe bir leke geldi sadece peçeteyle silince geldi hasta olacağım dedim ama yine olmadım bugün bir de beyaz şeffaf akıntı vardı o da silince geldi bir daha gelmedi 12. ayda kadın doğuma gitmiştim hiçbir sorunun olmadığını gebe kalabileceğimi söylemişti hamile olsam çıkardı diye düşünüyorum bir de göğüs ağrısı var dünden belli normalde bende ağrı olmaz

Adet gecikmesi var ama test negatif, pembe leke ve akıntı hamilelik belirtisi olabilir mi?
Cevapla