Merhaba arkadaşlar bilgisi olan bilgi verebilir mi 9 aylık evliyim adetim son 4 5 aydır düzenliydi en son ocak 29'da regl oldum 4 Şubat 'ta bitti geçen hafta test yaptım negatif çıktı ama regl belirtisi de yok bugün kasık ağrım oldu çok az 2 gün önce de pembe bir leke geldi sadece peçeteyle silince geldi hasta olacağım dedim ama yine olmadım bugün bir de beyaz şeffaf akıntı vardı o da silince geldi bir daha gelmedi 12. ayda kadın doğuma gitmiştim hiçbir sorunun olmadığını gebe kalabileceğimi söylemişti hamile olsam çıkardı diye düşünüyorum bir de göğüs ağrısı var dünden belli normalde bende ağrı olmaz
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Aynı şeyleri tıpatıp yaşadım ama cinsel hayatım dahi yok hamile değilsin büyük ihtimalle 😅😬
İnşallah hamileyimdir ya
Hayırlısı olsun elbette ama göğüs ağrısı çok kötüydü bende sizde de öyle mi birde kasılma
Yok kasılma yok sadece ağrıyor sızlama gibi aka sütyen takamiyorum
Beni o göğüs ağrısı öldürdü ya gece uyuyamıyordum
Yani benim sızlıyor ama dokununca ağrıyor
Sizi çok iyi anlıyorum ya
Kaç aydır korunmuyorsunuz ben de 5 aydır korunmuyorun bende de eşimde de sorun yok ama 2 ay önce bende de oldu böyle lakin hamile kalmadım doktıçor deneyin bir sene içinde olmazsa Bakacaz dedi
Neymiş doğrusu biz uzaktan eğitim gibi yapıyoruz siz de nadıl allah allah ya 🤣
Ya hadi abi git işine başka kapıya abi veya dayı
Evlendigimden belli korunmuyorum ama hemen kalkıp duşa giriyordum bu 1 2 aydır bekliyorum 1 saat sonra kalkıyorum
Bende senin gibi acemi duşa giriyordum sıcak su öldürüyor deniyor ve ayaklarımı yukarı tutup bekliyorum
Ben hiç böyle olmazdım ya aslında düşünmüyordum ama şimdi diyorum olsa daha iyi olur 🤣
Aynen iyi olur inşallah eşin test verdimi peki ya da senden kan falan aldılar mı
Yok daha bekliyorum kan için pazartesiye
Yok hamilelik için değil yani gelen olarak test muayene oldun mu demek istedimn
TKP etmek ister misin çıkayım mı gizlidenn
Ettim canım
teşekkür ederim bende ettim
Şu an yaşadığın tüm belirtiler hamilelik belirtisi kuzum. Bende yeni gebeyim aklına takılan her şeyi sorabilirsin
Ya çok iyi olur şimdi bugün 21 gün gecikmem 13 14 Mart yumurtama gozukuyor takvime göre o zaman ve 9 Mart 'ta birliktelik yaşadık ama pazartesi testim negatifti dün değil önceki gün peceteyle silince pembemsi leke geldi bidaha kesildi bir kere seffat akıntı geldi oda peceteyle silince sadece gitti sonra 2 gündür aşırı göğüslerim ağrıyor normalde adet dönemi de hiç agrimazdi sol kasigima bir kere çok ağrı girdi gitti şimdi
Gizliden çıktım t k pp atabilirsin
Kasık ağrısı olması göğüs hassasiyeti vs doğrudan hamileliğe işaret. Kahverengi lekelenme olacak mı onu bekleyeceksin bundan sonra bu sürede ilişki yaşama ve ağır kaldırma
Doktorda tam tersi sürekli supheyede düşsen 2 günde 1 birliktelik yasa dedi
Bana da tutunma evresinde zorlama demişti doktorum ama sen tabiki takipli doktorunu dinle
İstek atan sen misin?
Evet
Tamam oraya gel
Hamile olma riskin çok yüksek
İnşallah Allah'ım nasip etsin
İnşallah ikizlerin olur
Amin inşallah çok k seviyorum ikiz bebekleri
Senin için dua ederim
Allah razı olsun 🙏
Sendende Allâh razı olsun
kadın olmak zor
Ne kadar süredir korunmadan yapıyon?