3 ay

Türkiye'deki kadın veya erkek neden 50-60 şa gelince çeşitli hastalıklar çıkarıp bazıları ise ölüyor gelin buyrun bunu konuşalım?

Türkiye'deki birçok kişi 50-60 geldiğinde çeşitli hastalıklar çıkarıyor ve bazıları ölüyor sizce? Bana soracak olursanız ben sağlıksız beslenme ve hareketsiz yaşama bağlıyorum çoğu sağlıksız beslenip hareket etmiyor evden işe işten eve ve bol bol abur cubur karbonhidrat tüketiyorlar.

Türkiye'deki kadın veya erkek neden 50-60 şa gelince çeşitli hastalıklar çıkarıp bazıları ise ölüyor gelin buyrun bunu konuşalım?
Cevapla