3 ay

Esime yapilan antibiyotik igne alerji yapip ani ölüme sebep oldu. Bu ihmalde hastaneye ve doktora karsi ne yapabilirim?

Eşimi grip şikayetiyle en yakın medical park hastanesi gece 12 gibi götürdüm kısa bir muayene sonucu ağrı kesici antibiyotik iğne yapacaklarını söylediler ve iğne yapıldı yüksek ateşe rağmen müşahede altına almadan ve benim talep etmeme rağmen eve gönderdiler eve geldik ateşi hâlâ düşmemişti yaklaşık yarım saat geçmişti elini yüzünü yıkadık ve yatağa uzandım eşim bana sarılmıştı kısa bir suskunluğun peşine güçlü bir hırıltı sesini ensemde hissettim ışığı açtım nolduğunu anlayamadım yan odada çocuklarım yatıyodu hemen ailesini aradım göbeğini göğsünü açtım göbeği titriyordu karşı dairemde ailesi oturuyolardı peşine ambulans arandı evin içinde dolanıp duruyodum eşimin bilinci kapalıydı sadece hırıltı vardı bütün apartman bizim evde yatak odamdaydı kayınpederim kalp masajı yapıyor görümcem eşimin ayaklarını öpüyodu abiiii uyannn ambulans geldi 10 yaşındaki oğlum babasının başında kalp masajını seyrediyodu evde tam bir cehennem ateşi vardı ambulans hemen medical park hastanesine yetiştirdi sedyeyle içeriye girer girmez bir doktor içeriden seslendi eşine sorun alerjisi var mıydiiiiii bu soruyu sormak için çok geç kalınmıştı 40 dk geçti hiç ses yok dualar ediyorum ve kâbustayım diyorum kendime üzerimde pijamalar ben nerdeyim diyorum bir anda hastane boşaldı polisler eşliğinde vefat haberini verdiler sonrasiii çığlıklar bağırmalar sanki uğultu gibi şaka gibi yalan gibi evde haber bekleyen oğlumm.. ifadeler savcılar karakollar hepsi birer eziyet ne anlasızdı sanki bir korku filmi anlatıyodum ve bugün itibariyle tam 4,5 ay geçti otopsi sonuçları bekleniyor Allah'ım dedim inşallah kalp krizi ya da gizli bir hastalık olsun ama sonucccc hastanede yapılan antibiyotik iğneye karşı vücutta oluşan ani alerjik şokkkk..36 yaşında ve 2,5 yaşında 10 yaşında iki çocuk babası işi sadece ticarete dökmüş kurumların basit ihmalleri yüzünden bir anda yok oldu melek oldu gitti şimdi uzun bir adli yool var önümüzde ama hiç gücüm yok yaşama sevincim yokk her şey anlamsız tatsız renksiz kaldiii öyle bir acı kiii yaktıii kavurduuu dua edin arkadaşlar sadece dua ve ne olur çok dikkatli olunnnn çokkkk

Esime yapilan antibiyotik igne alerji yapip ani ölüme sebep oldu. Bu ihmalde hastaneye ve doktora karsi ne yapabilirim?
Cevapla