Kendimi bildiğimden beri rosa var. Bazen yüzüm yanmaya başlıyor. Genetik ve çaresiz sanıyordum. Geçen video gördüm çok içine birikmişlik veya sinir olabilir diyordu. Ben sinirli biri değilim. Her şeyi içimde yaşarım kimseye bir şey anlatmam o doğru. Sizce alakası var mıdır bir de çözümü var mı
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Alerjik diye biliyorum
Kim dedi bunu
Tamamen beslenme ile alakalı.
Instagramda bir kaç video gördüm beslenme ile alakalı dur bi likleri atıcam.
www.instagram.com/.../?igsh=MTBvZzk2azViMGw0Zg==
www.instagram.com/.../?igsh=bG03eGM0eDdtZ2Zv
Aynı hastalığı ben de yaşıyorum. 4-5 sene önce rosacea teşhisi koyulmuştu. Stres faktörü de etkiliyordur daha çok beslenmem kötüleştiğinde ataklar oluyor.
Yeme içmem aslında hep aynı. Annem kanser olduğunu öğrendiğimden beri daha da çok kötüleşiyor. Kimseye bir şey demiyorum kendi içimde yaşıyorum her şeyi. Korkuyorum kendimi bi gün mahvedecem diye ama çözüm de yok yani mebur böyle devam edecem. Yüzüm ama felaket kaşınıyor bu aralar. Streslendiğimde yüzümü yolmak istiyorum çok fena oluyorum
Evet geceleri yatarken çok kaşınıyor. Cilt altında demodexler biriktiğinde, bu minik canavarlar cildimin içerisinde gezdiğini hissediyorum. Şu an biraz iyi, Elimin tersiyle kaşımaya çalışıyorum.
Ya ben duramıyorum kaşımam lazım
Yüzünün hangi bölgelerinde var
Yanaklarımda ve hafif alnımda ve çenemde. Bazen soğukta falan kalınca yanaklarımda sivilce gibi minik minik kızarıklar da çıkıyor atak gibi
Duymadım hiç
Yanaklarda falan kızarıklık oluyor alerji gibi duruyor. Hatta ilerleryincr damarlar çıkıyor. Bazen çok fena tetikleniyor kaşınıyor yüzüm ve sivilce gibi kızarıklar oluyor baya bi kötü gözüküyor. Bide çok beyaz tenliyim hemen gözüküyor
Çok güzel bir durum bence, seni seven öyle sevmeli
Nesi güzel🥲 yüzüm bazen o kadar kaşınıyor ki yolup atmak istiyorum. Bide tetiklendiğinde bazen günler sürüyor düzelmesi için
Yanında destek veren biri olsa atlatırsınok kolay
Kimsem yok ki. Aldatıldım 3 ay önce. Arkadaşlarım da hepsi iş güç derken vakti olmuyor. Ailemdeki dertler de yetiyor zaten
Yazar mısın bna, en azından arkadaş olmak isterim. Hiç bir şey için üzülme, stres yapma
Yanlış anlamazsan eğer özelden kimseyle görüşmek istemiyorum burdan gizli şekilde kalmak istiyorum 😕
Sıkıntı yok nasıl rahat hissedersen. Sen daha önemlisin her şey den
Gece gülüdür o
Ilk defa duydum
Sters kaynaklıdır
Stres çok o doğru ama azaltamıyorum. Stres azaltmak dışında çözüm var mı