3 ay

Rosacea (gül hastalığı) sinir veya içinde birikmişlik yüzünden mi gelir? Çözümu var mı?

Kendimi bildiğimden beri rosa var. Bazen yüzüm yanmaya başlıyor. Genetik ve çaresiz sanıyordum. Geçen video gördüm çok içine birikmişlik veya sinir olabilir diyordu. Ben sinirli biri değilim. Her şeyi içimde yaşarım kimseye bir şey anlatmam o doğru. Sizce alakası var mıdır bir de çözümü var mı

Rosacea (gül hastalığı) sinir veya içinde birikmişlik yüzünden mi gelir? Çözümu var mı?
Cevapla