Ya o işin esprisi bu da zaten kurtlar vadisi repliği eskiden vücut bu kadar yorulmuyordu okul ev şimdi ise iş, hayat kaygısı hem fiziki hem psikolojik yoruluyoruz bunlarda haliyle etkiliyor bizi. ( Eskiden bu kadar derdimiz yoktu.)
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Eskiden sabahlardim bişey olmazdı şimdi uykusuz kaldığımda hemen vücudum sahte sallanmalar hissediyor sallanmiyorum aslında?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Bana da oluyo. Sanki zamanda kopukluk varmış gibi
Vücuduna ihanet etme yorma onu
vücudunda elektrolit sıkıntısı var , bunu tamamla
Yaşlandın be ziyaa😂😂
Ya niye herkes yaşlandın diyol
Ya o işin esprisi bu da zaten kurtlar vadisi repliği eskiden vücut bu kadar yorulmuyordu okul ev şimdi ise iş, hayat kaygısı hem fiziki hem psikolojik yoruluyoruz bunlarda haliyle etkiliyor bizi. ( Eskiden bu kadar derdimiz yoktu.)
Büyüdüm desem 19 yaşındayım ki daha gerçi çokta küçük sayılmam artık
Yani küçük de değilsin bir kanlarına da baktır vitamin eksiklikleri de yorgunluk yapar.
B12 D ve folik asit yok
O zaman kullanın ihmal etmeyin.
Yaşlanıyorsun
Dikkat et kendine
Niye herkes yaslaniyosun demiş 19 yaşındayım ben daha
Sayılara takılma
İçindeki hislere duygulara düşüncelere bak
Yoruluyoruz artık
Sekeri artirdin sanirim
Nssıl yani?
Yaşıtlarım fazla boş cocukcu gevşek geliyor
Herkesin seçim tercihleri fsrjlı farklıdır.
yaş aliyorsun
19 yaşındayım dahaaaaaa yaşlandın demeyin artık ne yaşlanması ya
kafanda kentsel dönüşümler mi oluyor :D
Bilmiyorum ya uykusuzluk hemen vücudumda titreme baş dönmesi yapıyor
beyninin uykusuzluğa verdiği tepkinin sonucu halisünasyon etkisi gibi bir durum olabilir, uykusuz kalmamaya bak
Eskiden olmuyodu işte son bir yılda oluyo
Sallanman normal
Yaşlandın
19 yasindami
Evet neden olmasın
Neden yaslanmisim niye böyle olur insan panikli kaygılı huzursuz
Takıntılımısın
Evet mezuna kaldım ve evde delirmek üzereyim her şey üstüme üstüme geliyor
İyi yatak hazir
Yaşlandın
Bu yaşta
Ruh yaşlanmış
Aa niye
Seni üzmüş olabilirler mi
Yani sosyal olarak baya hayattan köpüğün bir 9 10 aydır mezuna kaldım çünkü evde ders çalışıyorum oturup
Heh vücut diyorki bana hareket lazım beyinde benim rahatlamam lazım diyor dağıt beni diyor
Bilmiyorum hem yalnızlığa fazlasıyla alıştım kimseyle konuşmak istemiyorum ama monotonluktan da hasta oldum
Onu diyorum işte , konuş birileriyle kafan dağılsın yürüyüşte yap hergün
Spor salonuna yazilcamda salonlar hep karisik ya umarım normal erkekler denk gelir orada
Zor normali 😁