3 ay

Secita 15’i aniden bırakınca yoksunluk krizi mi yaşıyorum, bu belirtiler normal mi?

Secita 15 kullanıyordum bırakıcam diye ilaç almadım doktordan randevu alıp ona göre bırakacaktım randevu alamadım hafta sonu ilaçta alamadım yazdırıp iki üç gündür içmiyorum hastalandım sürekli başım dönüyor beyinde elektrik çarpma hissi oluyor tüm vücudum halsiz huzursuz ve sancı giriyor parmak uçlarıma kadar sürekli yatıyorum kalkınca başım dönüyor hemen ateşim falan çıkıyor biraz, biraz da başım ağrıyor bide dün gece ağlama krizine girdim bugün de ağladım baya duygusalım aile hekimine söyledim şimdi oruçtan başın dönüyordur dedi

Secita 15’i aniden bırakınca yoksunluk krizi mi yaşıyorum, bu belirtiler normal mi?
Cevapla