Secita 15 kullanıyordum bırakıcam diye ilaç almadım doktordan randevu alıp ona göre bırakacaktım randevu alamadım hafta sonu ilaçta alamadım yazdırıp iki üç gündür içmiyorum hastalandım sürekli başım dönüyor beyinde elektrik çarpma hissi oluyor tüm vücudum halsiz huzursuz ve sancı giriyor parmak uçlarıma kadar sürekli yatıyorum kalkınca başım dönüyor hemen ateşim falan çıkıyor biraz, biraz da başım ağrıyor bide dün gece ağlama krizine girdim bugün de ağladım baya duygusalım aile hekimine söyledim şimdi oruçtan başın dönüyordur dedi
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
alakası yok söylediklerin tamamen ilacı aniden kesmenle alakalı
Bencede öyle
bende birkaç gün düzensiz kullansam elektrik çarpması sersemlik felan oluyo dehşet bişey
Off ya hiç böyle olacağımı düşünmemiştim çok kötü bir şey sen ne kullanıyorsun
paxera
O ne için kullanılıyor
aynı şeyler ya hepsinin amacı aynı
Geçmiş olsun
sağollll ilaçdaş 😂
Aniden bırakılmaması gereken ilaçlardan bu
Biliyorum ama randevu alamadim işte mecbur böyle gelişti
Kötü bir durum
Evet
Dikkat et kendine ben de kullanıyordum bu ilacı
Sen ne için kullandın sende işe yaradı mı
Depresyon var ben de işe yaradı bence. Kendimi daha iyi hissediyorum.
Aman sen bırakma benim gibi kendi kendine
Bana doktor bıraktırdı, baska bir ilaç kullanıyorum Lustral
Nasıl bıraktın bana dediki önce bişeye geçeriz sonra başka birşeye öyle bırakırsın dedi isimlerini biomiyorum
Evet genelde böyle oluyor
O ilaci neden kullaniyorsun
Yaygın anksiyete bozukluğu yazmış doktor tanıya bazı durumlarda çok strese giriyodum
Yillarca bende depresyon ilaci kullandim hic bir ise yaradigini gormedim. Stres yaratan ortami terk etmeden kurekle ilac yutsan gene nafile
Yok yalan yok bende çok işe yaradı ben telefon çalınca ve kapı zili çalınca anı seslerden falan çok korkuyordum ve kalbim hızla çarpıp nefesim hızlanıyordu terliyordum konuşamıyordum o an bide yeni bir kalabalık ortama girince ve sunum yaparken falan oluyordum o atak gelmeyince kendimi ifade edebiliyorum en azından eskiden yarım saat geçmiyodu bir kapı çaldı diye el titremem
Ailende cocukken siddet olur muydu ebeveynler arasinda
Tabiki olurdu
Kekemelik oldu mu hic cocukken
Yok
Peki birakma fikri nerden geldi doktor mu soyledi keselim diye sen mi istedin
Ben istiyorum bırakmak hep böyle ilaç içecek halim yokya doktor en az 6 ay kullanman gerek dedi 6 ay dolmuştu işte bende doktora gidecektim randevu bulamadım
Bazen yillarca kullanman gerekebilir vucudun tam yeni alismis ilaca ve normallige sen birakmissin. Bu arada kac yasindasin
22 Aralık'ta 23 olcam
Oglak burcu cok zor. Sende bu anksiyete yeme bozuklugu yapiyor muydu yahut ilac icmek sende bunu yapti mi
Oğlak değil yayım 22 dediğim şu anki yaşım 22 . Yeme bozukluğu şu şekilde çok iştahım açık karnım doyuyor şişiyor daha yemek istiyorum
Ahaha guldurdun bu bende de var bende secita kullaniyorum iyumak icin ve felaket istah aciyor. Baska kardeslerin var mi
Ben hep böyleydim iştahım açık bir tane kardeşim var niye sordun