Sağlık 3 ay En son ne zaman hasta oldunuz, şu an grip ya da nezle misiniz? olmazlarainat Takip Et Yoda Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 34 Ben 2 gündür hapşırıyorum burnum akıyor 🤧🤒 Güncellemeler3 ay Herkese gecmis olsun hasta olmayanlar da dikkat etsin... En son ne zaman hasta oldunuz, şu an grip ya da nezle misiniz? Cevapla Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
u inciitanesiii Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 3 ay Sağlık konusunda 2,2b cevap paylaştı. Geçmiş olsun bu kış hiç hasta olmadim 0 0 Yorumla
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% 3 ay Sağlık konusunda 6,9b cevap paylaştı. Geçmiş olsun çok şükür iyiyim gadası 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 3 ay Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı. 1 hafta önce 0 0 Yorumla
AysunKayalar Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% 3 ay Bende de geçen hafta öyle olmuştu, soğuk havalar grip vakasını artırıyor sanırım. Bol sıvı tüketip biraz dinlenmen iyi geliyor. 0 0 Yorumla
hayalmee Takip Et Master Yaş: 37 , eic 70% 3 ay Sağlık konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bende de boğaz ağrısı var şurup gibi pekmez içiyorum ha bire kekik çayı demledim şimdi kendime 0 8 Yorumla olmazlarainat 3 ay Antibiyotik almadan gecmiyor ya bogaz agrisi Yorumla hayalmee 3 ay Antibiyotik kullanmayalı yıllar olmuştur pekmez ve kekik çayı mükemmel bu konu da Yorumla olmazlarainat 3 ay Deneyecegim merak ettimm Yorumla hayalmee 3 ay Şifa olsun eğer bulursan dağ kekiği top kekik ile dene piyasada ki paketli çoğu kekik etki etmiyor ben en son Bursa Cumalıkızıkta denk gelip almıştım Yorumla olmazlarainat 3 ay Aktarlarda bulamam mi ki Yorumla hayalmee 3 ay Bulunur tabi ki Yorumla olmazlarainat 3 ay Tamam tesekkur ederimm 💕 Yorumla hayalmee 3 ay Rica ederim geçmiş olsun size de Yorumla
YaprakSu0406 Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% 3 ay Dört ay önce falan çok fena hasta oldum iki hafta kalkamadım yataktan çok kötüydü 0 0 Yorumla
ÇiçeğiburnundaAnne Takip Et Master Yaş: 31 , eic 88% 3 ay Sağlık konusunda 399 cevap paylaştı. 3-4 gün önce olucak gibi oldum takviyelerle toparladım 0 0 Yorumla
-Lunablu Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% 3 ay Bardak gel beni öp diyor 😅 2 hafta önce hastaydım 0 2 Yorumla olmazlarainat 3 ay Senin yerine operim asko sjwjdj Yorumla -Lunablu 3 ay Hahahaha tamam, geçmiş olsun 💐 Yorumla
Zevksizhayat Takip Et Master Yaş: 32 , eic 60% 3 ay Sağlık konusunda 456 cevap paylaştı. Birkaç ay oluyor en son hasta olduğumda 0 0 Yorumla
-Afrova- Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 3 ay 2 aydır sürekli grip oluyorum şuanda da gribim 0 0 Yorumla
u _-Dream-_ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 100% 3 ay Sağlık konusunda 1,2b cevap paylaştı. Son baharda hasta oldum 0 0 Yorumla
babacan5255 Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 100% 3 ay Sağlık konusunda 329 cevap paylaştı. 2 ay sürecek periyoda girdin 0 0 Yorumla
_ALCHERA_ Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% 3 ay Geçen hafta. Son ilacım içiyorum biraz sonra. 0 0 Yorumla
Tuna8830 Takip Et Master Yaş: 38 , eic 91% 3 ay Sağlık konusunda 557 cevap paylaştı. Allah'a Şükür Hasta Değilim Ki 0 0 Yorumla
HayatKısaKşlrUçyr Takip Et Master Yaş: 44 , eic 61% 3 ay Şükür bu kış hiç nezle ve grip olmadım. 0 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 3 ay Sağlık konusunda 2,6b cevap paylaştı. 1 hafta önce, geçmiş olsun... 0 0 Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% 3 ay Sağlık konusunda 2,6b cevap paylaştı. Kurtulamadım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Geçmiş olsun bu kış hiç hasta olmadim
Geçmiş olsun çok şükür iyiyim gadası
1 hafta önce
Bende de geçen hafta öyle olmuştu, soğuk havalar grip vakasını artırıyor sanırım. Bol sıvı tüketip biraz dinlenmen iyi geliyor.
Bende de boğaz ağrısı var şurup gibi pekmez içiyorum ha bire kekik çayı demledim şimdi kendime
Antibiyotik almadan gecmiyor ya bogaz agrisi
Antibiyotik kullanmayalı yıllar olmuştur pekmez ve kekik çayı mükemmel bu konu da
Deneyecegim merak ettimm
Şifa olsun eğer bulursan dağ kekiği top kekik ile dene piyasada ki paketli çoğu kekik etki etmiyor ben en son Bursa Cumalıkızıkta denk gelip almıştım
Aktarlarda bulamam mi ki
Bulunur tabi ki
Tamam tesekkur ederimm 💕
Rica ederim geçmiş olsun size de
Dört ay önce falan çok fena hasta oldum iki hafta kalkamadım yataktan çok kötüydü
3-4 gün önce olucak gibi oldum takviyelerle toparladım
Daha dün değil ondan önceki gün hastaydım yeni toparlandım
Bardak gel beni öp diyor 😅 2 hafta önce hastaydım
Senin yerine operim asko sjwjdj
Hahahaha tamam, geçmiş olsun 💐
Birkaç ay oluyor en son hasta olduğumda
2 aydır sürekli grip oluyorum şuanda da gribim
Son baharda hasta oldum
Boğazım ve başım çok ağrıyor
Bu sene hiç hasta olmadım çok şükür
2 ay sürecek periyoda girdin
Geçen hafta. Son ilacım içiyorum biraz sonra.
Allah'a Şükür Hasta Değilim Ki
Bu sene hiç olmadım çok şükür.
bunebicim fincan abla
Şükür bu kış hiç nezle ve grip olmadım.
1 hafta önce, geçmiş olsun...
En son bir ay önce grip olmuştum.
Şimdi
Kurtulamadım
Baya oldu geçmiş olsun sana
Geçmiş olsun yiğenim
Hep hastayım