Tırnaklarda zayıflık. Vücut halsizliği varsa evet kansızlık var. B12 ve d gelince istemsiz kilo kaybı, yorgun hissetme, iştahsızlık vs. Varsa bunlar var
Geçen sene bu değerleeime baktım iyiydi normaldi d vitamini eksikliği vardı şu an bilmiyorum vitamin kullanmıştım bide çok su içiyorum ve çok zayıfladım acaba su ictgm için mi yoksa başka şeyden mı bilmiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Güzel kızların bacaklarında sürekli morluklar olurmuş
Elimde bilegimde de oluyor buda ondanmi
Evet. Sebebi olarak prenses olmanın bedeli diyelim. Sanırım beyaz tenli zayıf bir kızsın
Evet
Senin fiziğindeki kızların vitamin ve kan değerleri genelde düşük oluyor. O yüzden cildin hassas oluyor, en ufak bir çarpmada bile morarıyor
Kötü bı durum
Benim hoşuma giden bir durum. Bana karşımda bir prenses olduğunu hatırlatıyor
Tövbe estağfurullah tovbe
Bence bir dahiliye polikliniğine gidin. Kafanızda soru işaretini giderirsiniz
Düşünüyorum zaten burada da sormak istedim
İyi yapmıssınız
Cevap verdik ya daha ne istiyon. 😄
Cvb içime sinmedi, 😂
Nasıl bir cevap seni tatmin edecekse söyle yazıyım 😄
Bu morluklar neden çıkıyor sadece onu merak ediyorum kanszlk B12 ve d vitamini eksikliğinden dolayı olabilirmi
Tırnaklarda zayıflık. Vücut halsizliği varsa evet kansızlık var. B12 ve d gelince istemsiz kilo kaybı, yorgun hissetme, iştahsızlık vs. Varsa bunlar var
Hepsi mevcut
Kansızlık için üzüm pekmezi ve kuru meyveler ye ama yalnız biraz etkili oluyor şimdiden söyleyeyimde 😄 insana baya bir enerji geliyor 😄
Sevmiyorum ki
O zaman doktora gidicen ilaçlar kullanıcan bu kadar
D vitamini için vitamin kullandım zaten ya
Niye doktora gitmeye eriniyorsun 😄
Erinmiyorum gidicem de şu an değil
Neden şu an değil
Kan hormon değerlerinden kaynaklı olabilir ve regli döneminde bazı kadınlarda olabiliyor
Sebebi ne peki
Regli döneminde mi oluyor bunu söyler misin
Daha önce hep oluyordu şu an regl döneminde yim
Peki öncesine göre artış var mı hiç hormon ve tiroidlerine baktırdın mı
Geçen sene bu değerleeime baktım iyiydi normaldi d vitamini eksikliği vardı şu an bilmiyorum vitamin kullanmıştım bide çok su içiyorum ve çok zayıfladım acaba su ictgm için mi yoksa başka şeyden mı bilmiyorum
57 falandim 39 a kadar düştüm
Başka bir sorun var bir kaç sorum olacak gizlisiniz nasıl yapalım
Bekliyorum