Kabızlık çekip wc ihtiyacı yapıldıktan sonra acı ağrı ve yanma olur mu?

Dün gece 11:50'de başladı yaklaşık 2 saat acı çektim neyse tuvaletimi yaptıktan sonra da acı ve yanma hâlâ geçmedi şu an bile hâlâ zaman zaman baskı oluyor sanki yine öyle olacak gibi ya da sorun başka bir şey mi bilemedim

Güncellemeler
4 ay
Az önce başarıyla yaptım bir sıkıntı yoktu ne kadar sevindim bilemezsiniz:)
Kabızlık çekip wc ihtiyacı yapıldıktan sonra acı ağrı ve yanma olur mu?
Cevapla