Sezeryan dogum yaptım 3 gün oldu dikişlerim ilk günkü gibi agrıyo sızlıyor baş ağrım geçmiyor ne iyi gelir nasıl toparlanırım?

Sezeryan dogum yaptım 3 gün oldu dikişlerim ilk günkü gibi agrıyo sızlıyor baş ağrım geçmiyor ne iyi gelir nasıl toparlanırım?
Cevapla