Hodgkin lenfoma sonrası sigaraya yeniden başlayan var mı, nüks riski ne olur?

Son evre Hodgkin lenfoma kanseriydim kök hücre nakli oldum 6-7 ay evden dışarıya çıkmadım ve sigara da içmedim. PET tomografi çekildim ve PET sonucum tertemiz çıktı kanseri yendim. Ama maalesef ki sigaraya tekrar başladım, canım çok fazla istiyor ve durduramıyorum kendimi. Benim gibi sigara içen oldu mu bu süre zarfında? Çok korkuyorum tekrar nüks edecek diye ama kendimi de kısıtlayamıyorum. Bu şekilde yaşayanlar var mı aranızda?

Hodgkin lenfoma sonrası sigaraya yeniden başlayan var mı, nüks riski ne olur?
Cevapla