merhabalar merak ettiğiniz yüzeysel soruları sorabilirsiniz (cevaplarım kesinlikle tedavi niteliği taşımaz, ağır durumlarda lütfen doktorunuzla görüşünüz.)
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
depresif duygu durumla boğuşuyorum, öneriniz var mı 🙂
Depresyonla karıştırılan duygudurum bozuklukları kişinin duygularının ani iniş çıkışlı olmasıyla bilinir borderline ile de karıştırılabilir. Naçizane tavsiyem (sadece öneri tedavi niteliği taşımaz) hayatınızda nelerin sizi mutsuz ettiğini bir bir kağıda yazmanız ve bu kâğıta karşı karşınızda başka biri varmış gibi objektif bir yorum yapmanız. Kendimize ilaç olamayız lakin başkalarına iyi tavsiyeler verebiliyoruz. Sanki size başkası danışmış gibi bakın ve ne tavsiye vereceğinize odaklanın, hatta yazın. O sizi daha iyi duygudurum haline getirebilir birazda olsa.
İnsanın herşeyini anlattığı bir arkadaşı olmalı mı yoksa içinde mi yaşamalı
İnsan, paylaşımcı bir varlıktır, bu nedenle bazı sınırlar dahilinde mahremiyete özen göstererek paylaşım yaparsa daha sağlıklı bir iletişim meydana gelir.
Kendimde takıntı yaptığım bir şeyden nasıl kurtulurum. Fiziksel bir özelliğim hakkında (bir özelliğimden memnun değilim kimi iyi. kimi kötü diyor ama ben direk kötüyü alıyorum ve kafaya takıyorum)
OKB dediğimiz obsesif Kompulsif bozukluk durumunuz mevcut olduğundan aklınızda sürekli hızlı düşünceler geliyor ve geçiyor. Genellikle kaygı bozukluğu da bununla seyir edebilir, sizde de olduğunu düşünüyorum. En kötüsünü düşünmek bir nevi kaygılanmaktır da. Örneğin;burnum kötü, ya kimse beğenmezse beni veya ya insanlar beni ciddiye almaz ve benimle alay ederlerse düşüncesi de olası ihtimallerden. Bu durumda, BDT dediğimiz bilişsel davranışçı terapisi önerilir danışanlara, bu terapi;kişinin olumsuz düşüncelerini çekmece organize eder gibi organize ederek daha sağlıklı ce daha olumlu düşünmesini hedef alır. Kişi düşüncelerini değiştirdiği zaman hayatını da bakış açısını da değiştirir. Mhrsde psikolojik danışmana gitmenizi eğer durumunuz varsa da uzman bir psk ile görüşmenizi tavsiye ederim.
Takıntı yaptığınız şey nedir
Vücudumda bir kararma var ve çok çok kafaya takıyorum normal ten rengime göre 4 5 ton daha koyu
Nerede tam olarak
Kasıklarımda
Bunun tedavisi var, cildiye ile görüşün
Hayır yokmuş yani aşırı beyazlatma mümkün değil maalesef. Sizce çirkin duracak bir şey mi
Onaylanma ihtiyacınız mevcut. Başkalarının düşüncesi sizin için önemli gibi. Değersizlil durumlarında küçüklükten başlayan aileye veya arkadaşlara kendini kanıtlama durumu da söz konusu olabiliyor. Daha derine de inmek gerek tabi.
Hayır.
Çirkin durur diye mi?
Bakın, akademik bilgilerimi sordunuz diye söyledim. Umarım sadece cinsel olarak başkasına bir şey göstermek için sormamışsınızdır.
Benim fikrim değil, kendinize olan bakış açınız önemli.
Maalesef, iyi günler.
Kabus durumları nasıl düzelir bi bilgin var mı
Kabus, bazı zamanlar yol gösterici olarak adlandırılsa da genelde kişinin bilinçaltı dogmalarından da meydana gelmektedir. Yatmadan önce meditasyon yapabilirsiniz ama benim önerim tedavi niteliği taşımaz, doktorunuzla görüşün (psikiyatri polk.)
Anladım teşekkürler
Duyguları çok yoğun yaşıyorum
Bipolar manik bozukluk olabilir, aşırı yaşama durumu mu mevcut?
1 yıldır tedavi alıyorum zaten ilaç değişimi felan oldu öncesinde bu durum ortaya çıktı bende ve halen var
Tanı ne kondu?
Okb den tedavi görüyorum normalde
Deprex atarax duxet tarzı ilaçlar kullandınız mı? Veya Paxera
Deprex kullandım pek bir işe yaramadı Selectra kullandım alerji yaptı efexor kullandım baya uzun süre onun da sonucu kötü oldu şuanda eski bir ilacım olan cipralexteyim çok iyi geliyor o şu an
Anladım, doktorunuz sizin okb seviyenize göre mg de ona göre ayarlamıştır. Duyguları çok yoğun yaşamak genelde bipolar manik bozukluktan meydana gelir, okb ilede seyir edebilir, örneğin alışverişi çok sevmek ve sürekli alışverişe çıkmak gibi. Bunun manik ve hipomanik evreleri de vardı, genelde manik görülür. Dönemseldir yani. Hipomanikte arada bir gelendir, hafif düzeydedir. Dehb tanısı da kondu mu, onda da duugylar çok yoğun yaşanır, hiperaktive bozukluk.
Evet gerçekten de bu dönem bende başladıktan sonra çok sık ve gereksiz alışveriş yapmaya başladım ne görsem almak istiyorum engel olamıyorum alıyorum
Doktorunuzla paylaşın, ona göre ilaçlarınızı kategorize edip düzenlesin, mg arttırabilir veya farklı bir ilaçta yazabilir. Bir sorum olacak, duygusal ilişkileriniz çok mu canlı idi, birden fazla insanla görüşmek vs.
Duygusal ilişkilerimde de çok yoğun yaşadığım için duyguları artık başarısızım diyebilirim doktorumla düzenli kontrollerim oluyor zaten ama başka ilaca da geçmek istemiyorum açıkçası Cipralex bana kendimi çok iyi hissettiriyor sadece efexorun kötü etkilerinden kurtulmak istiyorum artık
Evet, siz doktorunuzla görüşürsünüz ona göre aksiyon alırsınız.
Teşekkür ederim bilgilendirmeleriniz için
Rica ederim burcunuz boğa oğlak veya kova mı?
Akrep burcuyum özelliklerinin de hepsini taşıyorum burcumun yok yok yani içinde
Yükselen nedir, maşallah bayağı da toksiksinşz:)
Yükselenim kova toksik birisi olduğumu nasıl anladın ki😂
Baya bu alanlarda bilgili birisine benziyorsunuz
Hahah, yükselenim benimde kova bende yoğun yaşarım ama bunu düzenlemeyi öğrendim. Benimki fazla değil tabiki. Teşekkür ederim evet eğitim vs aldım.
Psikoloji felan mı okuyorsunuz çok ilgim olan bir bölümdü kendisi ama bu şekilde hastası olarak içine düşmek istemezdim tabiki
Rica ederim
Psikiyatri adayıyım diyelim…
Gönlünce olur inşallah baya bilgilisin o konuda
Çok teşekkür ederim sizden bi ricam olabilir mi
Rica ederim elbette buyrun
Diğerinden atsam?
Olur tabi ki
Dehb ilaçları günlük azami mg?
Doktor değilim daha, azami mg kişinin davranışlarına ve dehb derecesine göre değişir.
Doktorculuk oynayan biri mi var karşımda yoksa iyi niyetli müstakbel bir psikolog mu? Bunu öğrenemeyeceğiz eminim
Müstakbel psikolog değilim, müstakbel doktorum.
Soruma cevap olarak alıyorum teşekkür ederim.
Afedersiniz merakımı mazur görün, kabalık mı ettim? İletişiminizde netlik dışında bir sertlik yok mu sizce de?
Sert değilim.
Maruz kalan kişi olarak sert geldiğini düşünüyorum hala. Sadece nedeniyle ilgiliyim? Ne yaptığımı bilmeyi önemsiyorum
Bir şey yapmadınız
Şu yukarı tırmanan dialog size sahiden ideal mi geliyor?
Doktorculuk dediniz, müstakbel Psikolog dediniz bende müstakbel doktorum dedim. Çünkü öyleyim.
Müstakbel psikolog ile doktor arasında bir fark olduğunu bile düşünmüyordum size söyleyene kadar. Muhakkak ki vardır ama ben kötü amaçla dememiştim. Doktorculuk dediğim bir şüpheli X kişi için
Kabalık veya hadsizlik etmek istememiştim afedersiniz
Tamam bende kötü amaç demedim siz öyle diyince bende müstakbel doktorum dedim çünkü öyleyim
Kişinin esası beyandır. Allah bitirmeyi nasip etsin fakültenizi.
Teşekkür ederim sağolun
Beyanı da olur : )
Devrik cümlem, kabul edilemez anlam bozukluğu yaratmış , zira siz anladınız elbette
Uykusuzluk mazur görün
Estağfurullah
Sizi rahatsız etmeyeyim. Sanırım iyi niyetimi gösterebilmişimdir.
Problem yok merak etmeyin.
Son bir şey sormak istiyorum izninizle, İstanbul’da en nitelikli kabul edilen hastanesi hangisi?
Branşlara göre değişir ama bana kalırsa Cerrahpaşa yani Samatya hastanesi, psikiyatri konusunda Mazhar Osman diyebilirim. Kalp olarak Mehmet Akif Ersoy kalp hastanesi.
Pardon. Tamamen psikiyatri için sormuştum aslında. Balık Rum hiç haz etmediğim ekt ile tanıştığım yer. Şu an Lape den memnunum açıkçası sadece fikrinizi almak istedim
Mazhar Osman o halde
Teşekkür ederim 🙏🏻
Rica ederim
anti kullanıyorum merak 0
İsteksizlik nasıl düzelir
Ne isteksizliği
Cnsl
Bu durumda cinsel terapist ile görüşün bilgim yok.
Yokk kaç senedir görüyorum zaten