
Bir tane doktor hafif ritim bozukluğu var dedi bir tanesi hiç bir şeyin yok dedi ortada kaldım ama eskiye göre ağır koşmada gibi zorlanmıyorum kalp ağrısı yani hafif var baş dönmesi çok var mesela futbol fistes yapamıyorum boşlukta kalmış gibi hissediyorum kalbim fazla tepki veriyor ayreten bu aralar elerim falan sanki kendini sıkıyor giib oluyor en çok heyecan ağır etkinlik çok tetikleniyor bide akşam yatacağım zaman bide sağa yatınca ağrı daha da fazlalaşıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
maalesef holter sadece 24 saat takıldığı için çokta net sonuç vermezama o dediklerin bende de var veya tansiyon var bende şu an bence tansiyonunu da ölç kesin sende de yuksektir
Ailede kalp rahatsızlığı olan var mı
Yani hiç görmedim
Peki anksiyete panik atak var mı sende
Bendeki şey panik atağa benzemiyor bazen 10 saniyede geçiyor bazende 1-3 saat baş dönmesi hafif boşlukta olma ama hafif kalbime ağrı giriyor sonra geçiyor
Mide bağırsak rahatsızlıklarıda olabilir. Belkide kafein tüketimi yapıyorsun fazlaca , sigara da içiyorsundur. Hepsi bir etken
Bende olsada bilmiyorum köydeyken koyunlar yüzünden bi anda sinirlendim kalbime hafif ağrı girdi neyse eve gittim işte bu nabız ölçümü şeyini yaptım orada içime sinmeyen bir şey girdi sonra biraz yemek yedim bide tam çayı içiyordum bi anda kriz geçiriyor gibi oldum hastaneye kaldırdıldım
Sigara içmiyorum
Kan da belli olu kriz geçirip geçirmedigin , şu anda sürekli bu beynini meşgul ediyorsa her ağrıda her harekette acaba yine olacak diyorsan psikolojin de etkilenmis olabilir. Bak güzel kardeşim anksiyete de çarpıntı yapar mide sorunları da , tuvaletini bile tutsan çarpıntı olur. Efor a girdin mi hiç?
Efora girmedim kan tahlilleri falan olsun hepsi temiz ama sana şöyle bir söyleyim sevdiğim kız vardı onla konuştuğum zaman ne ağrı ne bir şey kalıyordu eskiyr göre iyim sadece hasta olduğum zaman artıyor bügünlerde mide olsun hepsine bakacam en azından kafam rahat olur
Bak aslanım hepimiz bu yollardan geçtik , ve muhtemelen seninki psikolojik abine güven. Önce her şeyine baktır her şeyinin iyi olduğunu öğren ve sonra psikiyatriye git , olanı biteni anlat hafif bir antidepresana başla emin ol rahatlayacaksın.
Eyvallah ben önce kalp mide hepsinden emin olayım antideprasyon almam da sadece yok yoruldum gerçekten şöyle kafamı yastığa koyayıp yatmak istiyorum rahat şekilde Allah nasip ederse Bügün günleri de görecez inş
İnşallah , ama dediğimi yapmazsan en geç 3,4ay iyi olur sonra sil baştan aynı şeyleri tekrar yaşarsın ve daha ileri seviye olursun , kendine yazık etme.
Reis 1 yıldır böyle verdiğin tavsiyeler için teşekkürler hayırlı akşamlar
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!