Son 5 yılda en çok ölüm sebeplerinin bunlardan kaynaklanmasının sebebi sizce ne? Kalp krizi artık genlerde de erken ölüm sebepleri arasına girdi.

Son 5 yılda en çok ölüm sebeplerinin bunlardan kaynaklanmasının sebebi sizce ne? Kalp krizi artık genlerde de erken ölüm sebepleri arasına girdi.

Bir çok sebep var aslında ama başlıca sebepleri sigara sağlıksız beslenme alkol tüketimi İnsanlar para kazanmak için daha stresli bir yaşam yaşamak zorunda bunlara artık vücut dayanmıyor
Yeni iki çocuk 21-22 yaşında kalp krizi geçirdiler. Sonra bugün yine 45 yaşında oyuncuyu duydum
Allah rahmet eylesin birde dikkat edersen karadenizlilerde çok fazla kalp rahatsızlığı ve kanser var
Sinirli ve gergin olmak kalbi yoruyor
O zaman ben çok yorgunum. Sürekli diken üstünde yaşıyoruz İstanbul’da
İstanbul çok dar bi yer nasıl yaşıyorsunuz orada Allah sabır versin. Bizim burada 3 araba arka arkaya gelse trafik var diye sinirleniyorum. İstediğim her yere çabucak gitmek büyük lüks. İmkanı olan başka şehre taşınsın yaşanmaz orada. Şu da var İstanbul'da başka ülkeye gitmiş turist gibi hissediyorum kendi insanımız yok gibi
İnan bende yaşamak istemiyorum ama alışkanlık oldu park sorunları trafik vs her şey başımıza bela siz nerede yaşıyorsunuz
Gebze ama benim bulunduğum yer aşırı yoğun olmuyor. İstanbul gibi değil
İstanbul’a yakın sayılırsın geçen gün gebzedeydim meydanda belediyenin otoparkına park edeyim derken 20 dk trafikte kaldım 😄
Benim olduğum taraf o kadar kötü değil bazı yerlerde trafik olabiliyor ama İstanbul gibi 1-2 saat değil
Yine şanslısın istanbuldan iyidir sizin oralar…
Aynen daha iyi
sağlıksız beslenme. sinir stres. genetik, hava kirliliği , yediğimiz besinlerin kalitesiz olması. hareketsizlik. milyontane neden var
Biontech aşısı nedeniyle deniliyore
Üç aşıyı da olmuştum. Özellikle biontech çarpıntı ve titreme yapmıştı. Yani hiç kronik rahatsızlığımda yok ona rağmen etkilemişti.
onu olanlar genelde o yaş aralığında kalp krizinden öldü. dikaktli olunuz sizde
Siz biontech olmadınız mı
Geliştiren türk doktora dava açılmış
hayır, bu kalp krizi mevzusu bu aşı çıktığındada vardı. ailem yaptırmadı
Kamu kurumlarında işe alınamazsınız dedikleri için yaptırdık biz
sizin yaşınız kaç bilmiyorum, ben 16-17 yaşlarındaydım o zaman. hani iş mevzum yoktu öyle bir şey hakkında da duyum olmamıştı. ailemde karşıydı o aşıya zaten ben ondan olmadım
23'tüm olmak zorunda kaldım. Birçok yerde e nabızdan kod alıp aşı olup olmadığına bakıyorlardı.
hiç bilmiyorum valla. dediğim gibi bende 16-17 idim turizm lisesinde okuyordum. turizm sektörü full bizim. zorunluluk olmadı. bilgisi geçmedi. siz yinede bir şekilde bence kontrole gidip enişenizi söyleyin. en azından bir kardyiolojik test yapılırsa belki anlaşılır
şu an bişey yok ama insan tedirgin oluyor
Cevap
2Cevap
Bence hep vardı da 1960 larda adam evinde kalp krizi geçirip ölse gündem olmazki yani artık duyuluyor diye bence
Gençlerin kalp krizinden ölmesi garip aslında
Aşıların etkisi olabilir, toplumsal ve ekonomik çöküş ve bağımlılık bozuk ilişkiler ve yalnızlık büyük etkisi var.
Sağlıksız beslenme stres hareketsiz yaşamak
Pandemiden sonra oldu ne olduysa.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?