Merhaba öncelikle herkese sizofreni hastalığının ön tanısını aldım psikiyatriye gitmeyeceğim
lise son sınıfı bu hastalığı öğrendikten sonra bırakma kararı aldım , ilerde is hayatımı etkiler dimi , engelli olarak gözükürmüsüm bu tanıyı alırsam onun , cin psikiyatriye gitmeyeceğim. ben psikolog olmak istiyordum ve en kötü ruh hastalığına sahipmisim ne yapmalıyım bu hastalığın ön tanısını aldıktan sonra derslerden falan iyice uzaklaştım
Kendimi nasıl toparlayabilirim
lise son sınıfı bu hastalığı öğrendikten sonra bırakma kararı aldım , ilerde is hayatımı etkiler dimi , engelli olarak gözükürmüsüm bu tanıyı alırsam onun , cin psikiyatriye gitmeyeceğim. ben psikolog olmak istiyordum ve en kötü ruh hastalığına sahipmisim ne yapmalıyım bu hastalığın ön tanısını aldıktan sonra derslerden falan iyice uzaklaştım
Kendimi nasıl toparlayabilirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Liseyi bitir en azından, Ön tanısını aldığın bir rahatsızlık kesin bir tanı değildir. Sen bunun farkındasın ve bu farkındalık sana yardımcı olacaktırda. Başına çok kötü şeyler de gelse günün sonunda yaşamaya devam ediyor insan, tıpkı şuanda senin buraya bu durumunu paylaşman gibi. Psikiyatristine veya psikoloğuna bu durumu açıkla, Böyle bir tanıdan önce kapsamlı bir test rica et. Genel olarak çok ileri boyutta değilse hastalık diğer rahatsızlıklar olarak kayıt ediyorlar evraklara. bir şey yapmak istemiyorsan da bir şey yapmak zorunda değilsin bu durumda, sadece kendini bırakma sana iyi gelecek sevdiğin şeyleri yap bir süre, yürümeye çalış, içindekilerini yazıya dök uzun uzun günlük tut. Bu da gelir bu da geçer, İleriye değil şuana odaklan lütfen.
Haklısın aslında bugüne odaklanmam lazım ama ben bunu yapamıyorum ailevi sorunlardan tut bu hastalığının tanısını almam canımı cok sıkıyor
Okul isi de seneye kaldı malum okulu bıraktım
Okul konusunda sağlık olsun her şerde vardır bir hayır derler. Aile konusunda seni anlıyorum da... bu dönemde sana kötü gelecek ortamlardan mümkün olduğunca uzak durmaya çalış, arkadaşların ile vakit geçir, hayalinde ki bölüm için çalışabilirsin veya part time bir iş bile olur. Hiçbir şey yapmak istemediğin bir dönemde isen şuanda da tek diyebileceğim kendini sıkma ama üç günün birbirine de benzemesin, bugün yürüdüysen yarın kendin için ufak bir şey yap. Mental olarak iyileşmek diğer değişle bu günlerin geçmesi için büyük adımlar atmak zorunda değilsin ufak adımlar ile yön değiştirir insan.
Teşekkür ederim, önerilerde bulunduğun icin dediklerini yapmaya calısıcagım:)
Geçmiş olsun. Tanıyı nasıl koydular?
Sagol , ya benim profilime girip diğer yazdığım yazıları okursan net bir sekilde anlarsın
Sadece 1 soru var. 6-7 yorum🤔
Merak ettiğim bir konu bu
Bak profilimdeki yazdım tanıyı nasıl koyduklarını tekrardan yazmakla uğraşamam kusura bakma oku anlarsın
Profilinde bir şey yok. Neyse sorun değil.
Yazmana hiç gerek yok. Deli😁
Sensin o...
...