Sizofreni hastalığının ön tanısını aldım sizce ne yapmalıyım?

Merhaba öncelikle herkese sizofreni hastalığının ön tanısını aldım psikiyatriye gitmeyeceğim

lise son sınıfı bu hastalığı öğrendikten sonra bırakma kararı aldım , ilerde is hayatımı etkiler dimi , engelli olarak gözükürmüsüm bu tanıyı alırsam onun , cin psikiyatriye gitmeyeceğim. ben psikolog olmak istiyordum ve en kötü ruh hastalığına sahipmisim ne yapmalıyım bu hastalığın ön tanısını aldıktan sonra derslerden falan iyice uzaklaştım

Kendimi nasıl toparlayabilirim
Sizofreni hastalığının ön tanısını aldım sizce ne yapmalıyım?
Cevapla