Hasta çocuk varken anneme bırakıp tiyatroya gitmem çok mu yanlış oldu sizce?

Kendi anneme birakalim dedjk biletide 1 hafta önce aldik anneme bıraktık çocuğu

Annem daha 1 saat olmadan aradij bizi nereye gittigimizde söylemedim 2 saat isimiz var demiştim tabi ben hastayım cocuk hasta ne diye bıraktın diye mesaj attı sinir oldjm cocukda çok kötü değil yani normal hasta grip kendi kayinvalidem de hasta hemen araması sinir oldum hep annemle bu sorunu yaşıyorum ya

Hasta çocuk varken anneme bırakıp tiyatroya gitmem çok mu yanlış oldu sizce?
Cevapla