Annem rahatsızlandığı için işe gitmedim, sıkıntı olur mu?

1 yıldır aynı işteyim ilk defa gitmemezlik. yapiyorum usta başına sabah mesaj attım ama mesajima görüldü attı evde anneme bakacak kimse yok şu an tüm gece sırtı ağrıdı tansiyonu çıktı hastaneye götürücem bugünlük gidemeyecegimi söyledim sıkıntı olur mu?
Annem rahatsızlandığı için işe gitmedim, sıkıntı olur mu?
Cevapla