İleri evre kanserle yasarken umut nasil korunur, bu belirsizlikle nasil basa cikilir?

4. evreyim kemo alıyorum karaciğerim 3. kez nüks ve yayılma mevcut bedenimde gerileme olmasına rağmen ve tek çare uzun yıllar sürecek kemo o da zaman tanıması için bana doktorlar açıkça demiyor ama çare yok artık kemoyla zamani uzatacaklar sadece ve bünyem kemoyu sürekli halde kaldırır mı korkuyorum 29 yaşındayım ailem hayallerim hepsi arkamda kalacak gibi hissediyorum ve ilk kez bu kadar içten kendime dair ümidi kaybediyorum sanki bilmiyorum enerjik o gülen kız artık hep derim düşüncelerde... ve ben bir bilinmezlik içinde arayış içindeyim iyi olmak için ve kaybetmekten çok korkuyorum

Güncellemeler
4 ay
Uzun yıllar kemoterapi intihar değil mi uzun yıllar kemoterapi almam mümkün değil çünkü bedenimin kaldırması da imkansız.
İleri evre kanserle yasarken umut nasil korunur, bu belirsizlikle nasil basa cikilir?
Cevapla