Geleceğe dair umudum kalmadı ne olacak böyle?

Ya abi ulkenin durumu nereye gidiyor ya. Annemle babam ozel sektorde asgarinin az ustunde calisiyorlar 1 maaş kiraya gidiyor geri kalan da borçlar faturalar vs derken zar zor yetiyor. Her seye durmadan zam geliyor. Kiralar arttiginda ne olucak. Annem babam nasil odeyecekler. Odeyemezlerse ne olucak. Benim annem babam bunca zamandir calisip bir ev alamadilar boyle giderse bundan sonra da zor gorunuyor. Kirada kalmaya mecburuz. Ben bir seylerimden kismaya calisiyorum ama kisacak bir sey kalmadi. Bir ihtiyacim oluyor annem babam zaten şu an zar zor yettiriyor diye isteyemiyorum. Ya misafir gelecek dolabimizi fazla dolduramadik diye her seyi ön tarafa koyduk belki dolabi açar diye. Evdeki esyalara bir sey olucak diye ödüm kopuyo. Gecen gun buzdolabindan ses geldi, ya bozulursa nasil alicaz diye agladim. Seneye sinava giricem, ya sehir disinda tutarsa ailem beni nasil okutacak diye dusunuyorum. Ya ben okumak istiyorum ama bir an once de bir iş bulup calismaya baslamam gerekiyomuş gibi hissediyorum. Geleceğe dair hicbir hayalim yok. Ya ben okusam bile kim bilir ulke su an boyleyse mezun olana kadar ne hale gelir. daha neler yazılır da işte. Allah bizi bu duruma düşürenlerin belasini versin
Geleceğe dair umudum kalmadı ne olacak böyle?
Cevapla